Gå til innhold

Dårlig psykisk etter å ha røykt hasj?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går prøvde jeg hasj for første gang. Det gjorde jeg fordi jeg er så nede for tiden og ville se om det kunne hjelpe. Men i dag har jeg det veldig vondt  (men det er ikke noe nytt)...

Noen som har erfaring med å bli dårligere psykisk etter hasj?

K

Anonymkode: 4df1a...a9b

Videoannonse
Annonse
motorPrøysen
Skrevet

Noen forteller at de føler seg dårligere etter å ha brukt hasj, andre sier det hjelper dem. Nå har du forsøkt og vet hvordan det virker for deg. Selv om du føler deg dårligere dagen etter trenger du ikke frykte varige mén.

Skrevet

Ja det er mulig. Du trenger det ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere 😊 er det sannsynlig at angsten dagen derpå vil komme seg etterhvert, når jeg har brukt det noen ganger?

Jeg håper ikke det er upassende å spørre om dette, vil jo ikke oppfordre til bruk av rusmidler.

K

motorPrøysen
Skrevet

De som sier det hjelper mot depresjon sier det hjelper der og da. Og selv om enkelte sier det hjelper tror jeg ikke cannabis generelt er et speseilt effektivt antidepressiva, særlig fordi enkelte opplever motsatt effekt. Hadde jeg vært deg ville jeg forsøkt noe annet for å avhjelpe depresjonen.

FjellOgDalar
Skrevet

Angst er dessverre en vanlig bivirkning. Jeg tror ikke det er så lurt å fortsette å røyke i håp om at det gir seg. Kanskje vil noen si at jeg driver moralpreik nå, men de greiene er ikke balsam for sjelen om man allerede sliter psykisk... I alle fall kan ikke jeg røyke, for jeg blir helt nervevrak av det. Alkohol er heller ikke noe bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Hasj er ikke noe god løsning på psykiske problemer, snarere en katalysator. Jeg har prøvd 1 gang, og jeg fikk skikkelig ekkel angst som varte flere timer.

Anonymkode: d579f...ed0

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere 😊 Jeg er helt enig i at hasj (eller andre rusmidler) ikke er en løsning, for meg er det noe jeg prøver i små doser nå etter mange års sykdom der det meste annet er prøvd.

Jeg er rett og slett kommet så langt at jeg vil gjøre alt for å klare å holde ut.

K

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...