Gå til innhold

R2 eller fysikk 2??

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg går på vg2 nå, og skal velge fag til neste år. Jeg har tatt Kjemi 2 og samfunnsfaglig engelsk. Nå vet jeg ikke om jeg skal fortsette med fysikk eller matte 😕 Jeg synes at matte er kjempe kjedelig, fordi vi får ikke vite hvorfor vi gjør ting, mens fysikk synes jeg er veldig spennende. Jeg har også fått mye bedre karakter i fysikk enn R1. Det er mange som sier at fysikk 2 er kjempe vanskelig, og at jeg bør heller ta R2..men PERSONLIG så synes jeg at vanlig matte er mye vanskeligere enn fysikk. Jeg er avhengig av å få gode karakterer for å komme inn på tannlege studiet. Kan dere hjelpe meg? Hva synes dere at jeg skal velge? 

Endret av sara00123
skrivefeil
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/442870-r2-eller-fysikk-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...