Gå til innhold

Lamictal erfaring ( 12 uker )

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på Lamictal i 12 uker nå. 

Går på 200 mg om dagen. 

Ved oppstart så gråt jeg veldig mye, hver kveld så følte jeg meg tom og livet var meningsløst. 

Mannen var virkelig bekymret for meg. Fikk meg en sykemelding og dagene ble da bedre. 

I de siste 4 ukene så har jeg hatt det topp, og har hatt mye energi. Sett livet på en ny positiv måte. 

Har også vært veldig flott vær så det har vel mye å si. 

Men de 2-3 siste dagene så har jeg falt sammen igjen. Ekstremt trøtt etter jobb, vil bare sove. 

Kommer meg nesten ikke opp av sofaen. 

Hukommelsen er helt håpløs og skriver mye feil. 

Bør jeg øke dosen? Går på ferie nå så jeg rekker ikke å besøke legen. 

Men bør jeg vente etter ferien for å se om ting har bedret seg? 

Hvor mye går dere på og når merket dere bedring? 

Anonymkode: 4d4fa...85c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke økt dosen uten å snakke med lege først. Jeg er akkurat ferdig med opptrappinga og står på 150 mg. Det er en liten dose, men får mye bivirkninger på høyere dose og jeg har tatt serumspeil som viser at nivået er innenfor referanseområdet. Har du tatt serumspeil? Det bør gjøres. 

Anonymkode: 94d84...d7c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...