AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 Skrevet 12. juni 2018 Hva når en bare vil flykte. Når alle problemene blir så uovervinnelige at det en trøst å tenke på døden. Når en blir desperat etter en utvei etter 100 år i terapi og mange maange livsproblemer som aldri tar slutt. Dere som har lagt inn årene. Hvordan var det å gjøre det? Fra nå av så gir jeg meg. Prøvd absolutt alt. Det er ikke mer igjen å prøve. Anonymkode: ba6ce...93e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 Skrevet 12. juni 2018 I samme båt her du. Sliten.Har desverre ingen råd, da jeg er rådvill selv 😕 Anonymkode: c94ae...c24 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 Skrevet 12. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: I samme båt her du. Sliten.Har desverre ingen råd, da jeg er rådvill selv 😕 Anonymkode: c94ae...c24 Det går bra. Sliten her og. Det er fælt å være rådvill, ikke finne noen løsning uansett hva en prøver. Og hvis det vedvarer så tærer det både på kropp og sjel til slutt. Håper du får det bedre og finner ut av det💟 Anonymkode: ba6ce...93e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.