Gå til innhold

Tramadol og hodepine.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tramadol virker ikke.Har stress og hodepine. Er det på grunn av stress?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Betti 11 skrev:

Bruker du mye tramadol? Jeg får beskjed om å kontakte legen om jeg får hodepine da det er en av bivirkningene. Står også om det i felleskatalogen.

https://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-tramadol-actavis-588026

Ved langtidsbruk og ved hyppig dosering av smertestillende preparater, slik som tramadol, kan det utvikles mer alvorlig eller oftere hodepine. Hvis dette skjer, må du ikke øke dosen av legemiddelet, men kontakte legen for råd.

Anonymkode: 669e0...195

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Betti 11 skrev:

Stress og muskelspenninger er veldig vanlig årsak til hodepine. Har slitt mye med hodepine før jeg kjøpte en sånn "nakkepølse" som du varmer i microen. Løser opp spenninger i nakken. Hatt ikke hatt vondt i hodet siden jeg fikk den, bank i bordet.

Anonymkode: 9ba82...c82

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Betti 11 skrev:

Stress og muskelspenninger er veldig vanlig årsak til hodepine. Har slitt mye med hodepine før jeg kjøpte en sånn "nakkepølse" som du varmer i microen. Løser opp spenninger i nakken. Hatt ikke hatt vondt i hodet siden jeg fikk den, bank i bordet.

Skrevet
3 timer siden, Betti 11 skrev:

Har Tramadol virket på denne hodepinen tidligere? 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker du mye tramadol? Jeg får beskjed om å kontakte legen om jeg får hodepine da det er en av bivirkningene. Står også om det i felleskatalogen.

https://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-tramadol-actavis-588026

Ved langtidsbruk og ved hyppig dosering av smertestillende preparater, slik som tramadol, kan det utvikles mer alvorlig eller oftere hodepine. Hvis dette skjer, må du ikke øke dosen av legemiddelet, men kontakte legen for råd.

Anonymkode: 669e0...195

Nei jei fikk de igjen hadde det for et par uker seponert og nå fikk jeg  det igjen. skulle det hjelpe mot hodepine.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen stiv nakke men mye stress.

Skrevet
2 timer siden, ColaZero skrev:

Har Tramadol virket på denne hodepinen tidligere? 

Ja det hadde det. Jeg hadde ingen smerter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...