Betti 11 Skrevet 13. juni 2018 Skrevet 13. juni 2018 Tramadol virker ikke.Har stress og hodepine. Er det på grunn av stress? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 Skrevet 13. juni 2018 2 minutter siden, Betti 11 skrev: Tramadol virker ikke.Har stress og hodepine. Er det på grunn av stress? Bruker du mye tramadol? Jeg får beskjed om å kontakte legen om jeg får hodepine da det er en av bivirkningene. Står også om det i felleskatalogen. https://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-tramadol-actavis-588026 Ved langtidsbruk og ved hyppig dosering av smertestillende preparater, slik som tramadol, kan det utvikles mer alvorlig eller oftere hodepine. Hvis dette skjer, må du ikke øke dosen av legemiddelet, men kontakte legen for råd. Anonymkode: 669e0...195 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 Skrevet 13. juni 2018 1 time siden, Betti 11 skrev: Tramadol virker ikke.Har stress og hodepine. Er det på grunn av stress? Stress og muskelspenninger er veldig vanlig årsak til hodepine. Har slitt mye med hodepine før jeg kjøpte en sånn "nakkepølse" som du varmer i microen. Løser opp spenninger i nakken. Hatt ikke hatt vondt i hodet siden jeg fikk den, bank i bordet. Anonymkode: 9ba82...c82 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 Skrevet 13. juni 2018 1 time siden, Betti 11 skrev: Tramadol virker ikke.Har stress og hodepine. Er det på grunn av stress? Stress og muskelspenninger er veldig vanlig årsak til hodepine. Har slitt mye med hodepine før jeg kjøpte en sånn "nakkepølse" som du varmer i microen. Løser opp spenninger i nakken. Hatt ikke hatt vondt i hodet siden jeg fikk den, bank i bordet. Anonymkode: 9ba82...c82 0 Siter
ColaZero Skrevet 13. juni 2018 Skrevet 13. juni 2018 3 timer siden, Betti 11 skrev: Tramadol virker ikke.Har stress og hodepine. Er det på grunn av stress? Har Tramadol virket på denne hodepinen tidligere? 0 Siter
Betti 11 Skrevet 13. juni 2018 Forfatter Skrevet 13. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker du mye tramadol? Jeg får beskjed om å kontakte legen om jeg får hodepine da det er en av bivirkningene. Står også om det i felleskatalogen. https://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-tramadol-actavis-588026 Ved langtidsbruk og ved hyppig dosering av smertestillende preparater, slik som tramadol, kan det utvikles mer alvorlig eller oftere hodepine. Hvis dette skjer, må du ikke øke dosen av legemiddelet, men kontakte legen for råd. Anonymkode: 669e0...195 Nei jei fikk de igjen hadde det for et par uker seponert og nå fikk jeg det igjen. skulle det hjelpe mot hodepine. 0 Siter
Betti 11 Skrevet 13. juni 2018 Forfatter Skrevet 13. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Stress og muskelspenninger er veldig vanlig årsak til hodepine. Har slitt mye med hodepine før jeg kjøpte en sånn "nakkepølse" som du varmer i microen. Løser opp spenninger i nakken. Hatt ikke hatt vondt i hodet siden jeg fikk den, bank i bordet. Anonymkode: 9ba82...c82 Jeg har ingen stiv nakke men mye stress. 0 Siter
Betti 11 Skrevet 13. juni 2018 Forfatter Skrevet 13. juni 2018 2 timer siden, ColaZero skrev: Har Tramadol virket på denne hodepinen tidligere? Ja det hadde det. Jeg hadde ingen smerter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.