Gå til innhold

Er det ok dose for søvn ved hypomani?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest franklyscarlet

Er det laveste virkningsfulle dose? Jeg pleier å ta 25 mg for søvn ved hypomani. I blant får jeg sove gjennom natta med denne dosen, men i blant blir jeg nødt til å ta 25 mg til hvis jeg våkner etter 2-4 timer. Jeg har fått beskjed om å bruke Sobril mot hypomani i maks 14 dager. Du bør spørre legen, fordi det er jo individuelle forskjeller her.

AnonymBruker
8 minutter siden, franklyscarlet skrev:

Er det laveste virkningsfulle dose? Jeg pleier å ta 25 mg for søvn ved hypomani. I blant får jeg sove gjennom natta med denne dosen, men i blant blir jeg nødt til å ta 25 mg til hvis jeg våkner etter 2-4 timer. Jeg har fått beskjed om å bruke Sobril mot hypomani i maks 14 dager. Du bør spørre legen, fordi det er jo individuelle forskjeller her.

Takk for at du svarte. Jeg har tidligere brukt stilnoct, men den hadde uheldige bivirkninger. Tenkte spørre legen, men han er ikke på jobb før tirsdag. Lurer litt på hva max dose sobril er pr dose? Tåler visst stor dose sobril i denne tilstanden jeg er i nå. Trenger virkelig ro og søvn. Tar ap og, men det er visst ikke nok.

Anonymkode: 1544b...210

Gjest franklyscarlet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du svarte. Jeg har tidligere brukt stilnoct, men den hadde uheldige bivirkninger. Tenkte spørre legen, men han er ikke på jobb før tirsdag. Lurer litt på hva max dose sobril er pr dose? Tåler visst stor dose sobril i denne tilstanden jeg er i nå. Trenger virkelig ro og søvn. Tar ap og, men det er visst ikke nok.

Anonymkode: 1544b...210

Har du Zyprexa? Hvis jeg er manisk, er det kun det som funker. 

Jeg tåler også store doser Sobril, men jeg vil ikke komme med tips om noen maxdose. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...