Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har vært deprimert en stund, kjempet om innleggelser, men deretter gitt opp å kjempe. Vært ubestemt på masse. Men mest av alt laaaaaangt nede. 

Har nå hatt en superfin helg sammen med fine folk. Men ble avsluttet med en vond vond kommentar fra en jeg kjenner(vil ikke si den en gang) det gjør så vondt 😭kjempevondt i mitt hjerte. gråtkvalt er jeg, men klarer ikke gråte. Bare lyst til å gi opp. Kjente når jeg dro der ifra at jeg var nær v å gjøre noe. Kjørte raskere og hadde bare lyst til å... Ja! Dere skjønner. Kjente på ensomheten. Og alt bare raste. Er det depresjonen som styrer meg elr hva. Gidder ikke leve slik. Jeg ønsker å ha d fint for fa..!!!

Anonymkode: 2e95b...c20

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vært deprimert en stund, kjempet om innleggelser, men deretter gitt opp å kjempe. Vært ubestemt på masse. Men mest av alt laaaaaangt nede. 

Har nå hatt en superfin helg sammen med fine folk. Men ble avsluttet med en vond vond kommentar fra en jeg kjenner(vil ikke si den en gang) det gjør så vondt 😭kjempevondt i mitt hjerte. gråtkvalt er jeg, men klarer ikke gråte. Bare lyst til å gi opp. Kjente når jeg dro der ifra at jeg var nær v å gjøre noe. Kjørte raskere og hadde bare lyst til å... Ja! Dere skjønner. Kjente på ensomheten. Og alt bare raste. Er det depresjonen som styrer meg elr hva. Gidder ikke leve slik. Jeg ønsker å ha d fint for fa..!!!

Anonymkode: 2e95b...c20

Jeg forstår hvordan du føler deg og sliter også med ensomheten. Det er vanskelig å kommer inn på innleggelse. Det beste du kan gjøre å ringe fastlegen og be om en hastetime i morgen. Han kan henvise deg til psykiatriske helsetjeneste i kommunen. Når du er da inne er det lettere å komme inn i dps. Jeg har lest over det, men husker ikke mer hvilken nettside det var. Det fins også en rekke hjelpetelefoner kirkens sos har også en chat og da kan du rekke de dag og natt. Gi ikke opp de fins hjelp men her i Norge er alt langsom. Forresten kan det ta tid å få en svar her. Det er ikke så mye folk her.

AnonymBruker

Det stemmer det som sies over her, at det kan ta en stund å få svar fra noen. 

Jeg håper du etterhvert nå kan legge bak deg den vonde kommentaren du fikk, og tenke at det ikke er ditt problem at vedkommende er som det er, men at problemet ligger hos den personen. Prøv å heve deg over det og gå videre! Jeg vet det ikke er lett, og jeg har jobbet med mye sånt selv. 

Men en annen ting som er verdt å tenke gjennom er om du er ekstra nærtagende og sårbar nå (du sier jo noe om dette selv). Da kan du ta ille opp ting som ikke er ment ille. Du har sikkert uansett analysert dette godt allerede, men når du har fått roet deg, fått det litt på avstand, og tenkt enda mer gjennom det, så kanskje du kommer frem til hva som er hva. (Dårlig/slem person, eller om du har overreagert på grunn av den vanskelige tiden du er inne i). 

Anonymkode: 68cc4...70f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...