Gå til innhold

Er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Å høre stemmer i hodet? Andre sine stemmer? Bare lurer for jeg vet ikke hva som er normalt, siden jeg har hørt stemmer både i og utenfor hodet. Hvordan vite om det er tanker eller stemmer i hodet? Det er jo klart når det kommer utenfra,men noen ganger kan det virke mer som telepati for min del. Og nå er det tomt i hodet pga medisiner,hører dere andre stemmer i hodet til vanlig?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutes ago, stjernestøv said:

Å høre stemmer i hodet? Andre sine stemmer? Bare lurer for jeg vet ikke hva som er normalt, siden jeg har hørt stemmer både i og utenfor hodet. Hvordan vite om det er tanker eller stemmer i hodet? Det er jo klart når det kommer utenfra,men noen ganger kan det virke mer som telepati for min del. Og nå er det tomt i hodet pga medisiner,hører dere andre stemmer i hodet til vanlig?

Nei, aldri.

Anonymkode: c7bb7...42a

AnonymBruker
Skrevet

Andres stemmer i hodet er aldri bra! Sine egne er en ting, men da er det tanker.

Anonymkode: d1c83...5f6

stjernestøv
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andres stemmer i hodet er aldri bra! Sine egne er en ting, men da er det tanker.

Anonymkode: d1c83...5f6

Ok. Var en annen person som lurte på det med stemmer i hodet, men jeg vet ikke helt hva som er normalt. 

Skrevet

Jeg hører bare stemmer når jeg er svært dårlig. Da må jeg øke medisinene for å få dem bort.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg hører bare stemmer når jeg er svært dårlig. Da må jeg øke medisinene for å få dem bort.

Ok. De er helt borte hos meg nå tror jeg, det er ihvertfall veldig tomt oppi hodet. Hadde du ikke positive stemmer? Det er jo bare en fordel, men de er borte også. Det var de negative som plagde meg, men kan vel ikke bare beholde det positive. Det forsvinner også. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Å høre stemmer i hodet? Andre sine stemmer? Bare lurer for jeg vet ikke hva som er normalt, siden jeg har hørt stemmer både i og utenfor hodet. 

Det er helt normalt dersom man er syk. 

Anonymkode: 401a1...26f

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt normalt dersom man er syk. 

Anonymkode: 401a1...26f

Ok. Men er ikke stemmehøring ganske vanlig? Også for folk som ikke er syke, mener å ha lest det en plass. 

InnlagtPåDOL
Skrevet
22 minutes ago, stjernestøv said:

Ok. De er helt borte hos meg nå tror jeg, det er ihvertfall veldig tomt oppi hodet. Hadde du ikke positive stemmer? Det er jo bare en fordel, men de er borte også. Det var de negative som plagde meg, men kan vel ikke bare beholde det positive. Det forsvinner også. 

Det er fordi det skyldes psykdom, og medisinen virker som den skal. Det er IKKE normalt å høre stemmer, hverken positive eller negative.

InnlagtPåDOL
Skrevet
18 minutes ago, stjernestøv said:

Ok. Men er ikke stemmehøring ganske vanlig?

Nei, friske personer hører ikke stemmer.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, InnlagtPåDOL skrev:

Det er fordi det skyldes psykdom, og medisinen virker som den skal. Det er IKKE normalt å høre stemmer, hverken positive eller negative.

Ok. Det betyr at personen som spurte meg i dag er syk? Han hører andres stemmer inni hodet, men var usikker på om dette var normalt. 

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, InnlagtPåDOL skrev:

Nei, friske personer hører ikke stemmer.

Ok. Er vel mange som er syke da. 

stjernestøv
Skrevet

Husker en periode jeg var frisk, da hørte jeg en positiv stemme til en svdød. Hjelp meg virkelig. 

Skrevet
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Dette tror jeg du vet svaret på selv, uten å måtte spørre... ;) 

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, Kayia skrev:

Dette tror jeg du vet svaret på selv, uten å måtte spørre... ;) 

Nei, jeg er ikke den rette å spørre når det gjelder stemmer og om hva som er normalt. Det vet jeg ikke,og hva stemmer i hodet og utenfor hodet innebærer. Ble i tvil da en spurte meg i dag, han lurtepå om han hørte stemmer inni hodet. Det kan ikke jeg svare på ;) 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei, jeg er ikke den rette å spørre når det gjelder stemmer og om hva som er normalt. Det vet jeg ikke,og hva stemmer i hodet og utenfor hodet innebærer. Ble i tvil da en spurte meg i dag, han lurtepå om han hørte stemmer inni hodet. Det kan ikke jeg svare på ;) 

Da kan du prøve å huske for all ettertid at det IKKE er vanlig å høre stemmer for friske mennesker :) 

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, Kayia skrev:

Da kan du prøve å huske for all ettertid at det IKKE er vanlig å høre stemmer for friske mennesker :) 

Ok. Skal huske det :) Det var bare så vanskelig å svare på, sa han burde spørre psykologen. 

Skrevet (endret)
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Sa han burde spørre psykologen. 

Lurt! :) 

Endret av Kayia
Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Hører bare min egen stemme nå.

stjernestøv
Skrevet
27 minutter siden, emilie321 skrev:

Hører bare min egen stemme nå.

Jeg også pga medisiner...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...