AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Hei Jeg går på vg2 nå, og skal begynne i vg3 etter sommer. jeg skal ta R1, 1T, Spansk nivå 3, og samfunnsfag som privatist mens jeg går i vg3 fordi jeg ønsker å forbedre mine karakterer fra 5-6 i disse fagene. Jeg lurte på hvordan datoene for privatist eksamen er? Er det sånn at alle eksamener er i samme måned? Blir litt vanskelig hvis jeg må ta 3 eksamener i samme måned 😕 Vil helst ta R1, 1T og spansk eksamen etter sommerferien slik at de ikke kræsjer med andre eksamener jeg skal ha i vg3 i våren. Er det sånn at jeg må da ha 3 eksamener i samme måned? Klarer ikke å finne svar på nettet, og håper at dere kan hjelpe meg! Anonymkode: cd1aa...6e2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443032-er-alle-eksamener-i-samme-m%C3%A5ned/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg går på vg2 nå, og skal begynne i vg3 etter sommer. jeg skal ta R1, 1T, Spansk nivå 3, og samfunnsfag som privatist mens jeg går i vg3 fordi jeg ønsker å forbedre mine karakterer fra 5-6 i disse fagene. Jeg lurte på hvordan datoene for privatist eksamen er? Er det sånn at alle eksamener er i samme måned? Blir litt vanskelig hvis jeg må ta 3 eksamener i samme måned 😕 Vil helst ta R1, 1T og spansk eksamen etter sommerferien slik at de ikke kræsjer med andre eksamener jeg skal ha i vg3 i våren. Er det sånn at jeg må da ha 3 eksamener i samme måned? Klarer ikke å finne svar på nettet, og håper at dere kan hjelpe meg! Anonymkode: cd1aa...6e2 Det legges opp på den enkelte skole. Ofte ligger de i april-mai og oktober- november. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443032-er-alle-eksamener-i-samme-m%C3%A5ned/#findComment-3854928 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.