Gå til innhold

Har det vanskelig nå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i en veldig dårlig periode nå og greier bare ikke å tenke positivt på noe som helst. Absolutt alt virker håpløst og er forferdelig tungt. Jeg har ingen jeg kan snakke med om dette nå og føler meg fullstendig fastlåst og nærmest kvalt. Den følelsen spiser meg helt opp. Jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre og jeg orker bare ikke å ha det sånn.

Anonymkode: 85001...5ac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, kupton skrev:

Snakk med fastlegen din over helga.

Jeg orker ikke det heller. Da må jeg først føle meg litt bedre i alle fall og det tror jeg aldri at  jeg kommer til å gjøre. Fordi mitt liv er så altfor vanskelig å rydde opp i. Alt er håpløst. Ingen forstår meg heller, så det eneste jeg kan gjøre er å gjemme meg langt bort og bare la tiden gå. Jeg orker ikke å være en del av mitt liv. Jeg vil leve det på sidelinjen og slippe å delta mer, for jeg kommer aldri til å få det godt uansett hva jeg gjør nå og jeg er sliten og fastlåst.

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg orker ikke det heller. Da må jeg først føle meg litt bedre i alle fall og det tror jeg aldri at  jeg kommer til å gjøre. Fordi mitt liv er så altfor vanskelig å rydde opp i. Alt er håpløst. Ingen forstår meg heller, så det eneste jeg kan gjøre er å gjemme meg langt bort og bare la tiden gå. Jeg orker ikke å være en del av mitt liv. Jeg vil leve det på sidelinjen og slippe å delta mer, for jeg kommer aldri til å få det godt uansett hva jeg gjør nå og jeg er sliten og fastlåst.

De fleste problemer blir mer håndterbare når en får snakket ut om dem. Bare det å snakke litt med fastlegen har hjulpet meg mye nå i en vanskelig situasjon. Det er alltids noe de kan gjøre i hjelpeapparatet, men da må du komme deg til fastlegen.

Anonymkode: 23b28...862

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste problemer blir mer håndterbare når en får snakket ut om dem. Bare det å snakke litt med fastlegen har hjulpet meg mye nå i en vanskelig situasjon. Det er alltids noe de kan gjøre i hjelpeapparatet, men da må du komme deg til fastlegen.

Anonymkode: 23b28...862

Jeg tror at mine problemer er for store og for vanskelige å gjøre noe med dessverre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...