AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 Skrevet 23. juni 2018 Noen som har erfaringer med abstinenser etter seponering av benzo? Begynte med Sobril i januar pga en krise som oppstod. Brukte det i ca 2 måneder. Ble avhengig og legen satte meg på en nedtrappingsplan som jeg fulgte helt. Hadde mye uro i denne perioden. Nå er det 8 uker siden jeg tok min siste Sobril. Dessverre har jeg blitt deprimert og er satt på Wellbutrin. Jeg pleier vanligvis å være i godt humør men nå ser jeg mørkt på alt og gråter mye. Føler ikke at Wellbutrinen virker og lurer på om dette er abstinenser etter at jeg seponerte Sobril. Setter pris på tilbakemeldinger :) Anonymkode: d1367...f8f 0 Siter
Villanda Skrevet 23. juni 2018 Skrevet 23. juni 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaringer med abstinenser etter seponering av benzo? Begynte med Sobril i januar pga en krise som oppstod. Brukte det i ca 2 måneder. Ble avhengig og legen satte meg på en nedtrappingsplan som jeg fulgte helt. Hadde mye uro i denne perioden. Nå er det 8 uker siden jeg tok min siste Sobril. Dessverre har jeg blitt deprimert og er satt på Wellbutrin. Jeg pleier vanligvis å være i godt humør men nå ser jeg mørkt på alt og gråter mye. Føler ikke at Wellbutrinen virker og lurer på om dette er abstinenser etter at jeg seponerte Sobril. Setter pris på tilbakemeldinger Anonymkode: d1367...f8f Eller reaksjon på krisen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.