Nicklusheletida Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 (endret) Huff for en start på ferien ! Ikke nok med at jeg stresset livet av meg på jobb før ferien, men stresset fortsetter jaggu i ferien også 😰 Forhistorien begynte i går. Sønnen ringer: - Kan du kjøre meg til beidsplassen i morgen ? Glemte å levere timeliste på fredag og må levere timeliste før ferien. - Huff, akkurat som jeg ikke har nok å gjøre, men greit jeg skal kjøre deg, men før jeg kjører må du huske å ringe skolen og få nytt vitnemål. Jeg kjører ingen steder før det er gjort. Ellers kan det brått være for sent og det blir bare masse stress i siste liten. Etter dette begynner jeg å rydde ut av ei gammel veske og overføre alt til ei ny veske jeg har kjøpt. Den gamle veska skulle i søpla med alt av gamle kvitteringer og annet søppel som hadde hopet seg opp der, ja Gud vet hvor lenge, men sikkert et par år. Jeg sjekker veska nøye (trodde jeg ) Stakk fingerene ned i sidelommene (trodde jeg) og deretter tar jeg heisen ned og kaster veska i søppelsjakta (sånn hull i veggen) I dag står jeg opp og skal kjøre sønnen. Kjenner etter bilnøkkelen i veska (den nye veska ) Hvor i helvete er bilnøkkelen ? Den eneste bilnøkkelen jeg hadde. Ingen reservenøkkel og jeg har tenkt sååå mange ganger at jeg måtte skaffe meg en ekstra nøkkel før jeg misten den for jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg visste jeg ville miste den før eller eller senere. Det ble før, altså før jeg rakk og skaffe en ekstranøkkel. Jeg måtte innse at nøkkelen hadde blitt med gamleveska ned i søppelsjakta ☹️ Vill panikk ! Aldri har jeg hatt så lyst på en sigarett som akkurat da. Godt jeg ikke hadde noe i hus. Hva gjør jeg nå ? Jeg er ute av stand til å tenke. Kjæresten tar over og ringer Bilia. Vi må komme dit. Ta med pass eller annen gyldig legitimasjon. Du har vel kontroll på passet ditt ? He, ja selvfølgelig har jeg kontroll på passet mitt. Det er ligger i truseskuffen det vel som det alltid gjør. Jeg går for å hente det i truseskuffen. Passet mitt ? Hvor er passet mitt ? Nå er jeg nær bristepunktet. Enda mere lyst på en sigarett. Lå passet i gamleveska og ble med ned i søppelsjakta ? Nei, det kan det umulig ha gjort. Kjæresten ber meg sette meg rolig ned for å tenke. Tenke kan være en lur ting å gjøre. Har jeg egentlig vært ute og reist etter at jeg ble samboer med kjæresten ? Nei, det hadde jeg ikke. Så da kan det være en mulighet for at passet ligger i truseskuffen i den gamle leiligheten og ikke ble med på flyttelasset ? Ja, det kan det. Jeg ringer sønnen som bor der. Legg fra deg alt du holder på med og let etter passet mitt ! Først i den gamle truseskuffen. Der lå passet. Åh takk og Gudsjelov ! ( Vi reiser nemlig til Danmark i morgen for å feire datteren som er ferdig med medisinstudiene. Ja det finnes noen i familien med hodet på rett plass også, tro det eller ei 😝 Dessuten reiser vi til Spania i midten av juli) - Men du mamma, passet ditt gikk ut i April. - Hæ, nei Herregud, er det sant ? Alt for mange problemer på en gang og jeg har fortsatt ingen sigaretter i hus. ( Det var jo bra egentlig men... ) Kjæresten kjører meg til Bilia. Jeg har jo førerkortet som gyldig legitimasjon. Det gikk bra, men forferdelig dyrt å bestille ny nøkkel. Så kjører han meg til Grønnland politistasjon. Dette i håp om at jeg kunne spare tid og få bestilt nytt pass med det samme. Så ringer sønnen : - Jeg sitter på toget for å levere timeliste, men skolen sa at jeg måtte møte opp perosnlig for å hente vitnemål og jeg har ikke sjangs til å rekke tilbake før de stenger. Kan du hente det ? - Jammen, jeg er på vei til Grønnland politistasjon og der kommer jeg til å sitte i timevis. Ring heller til pappa. På Grønnland politistasjon fikk jeg ikke gjort annet enn å bestille time, men de lovte meg å at jeg skulle passet ferdig innen jeg dro til Spania. (Så får bare håpe det går bra med gammelt pass til Danmark i morgen ) Deretter kjørte kjæresten meg til skolen og jeg fikk hentet vitnemålet til sønnen. Turte i å stole på eksen. Puh, endelig kunne jeg begynne å puste. Ingen er drept, ingen er syke, ingen store ulykker og nå har jeg det bra 🙂 Og det jeg tenker er : - Fy søren, jeg har fått enda en grunn til å sette virkelig stor pris på den kjæresten jeg har. Han viste nok en gang hvor en fantastik mann han er som greide å beholde roen uten et eneste vondt ord og kjørte meg rundt dit vi skulle 😍 Han er et funn den mannen 😍 og han er verd å ta vare på. Om jeg hadde vært sammen med x-en nå hadde han skreket og båret seg og jeg hadde virkelig fått høre hvor jævla stort surrehue jeg er. Han hadde heller ikke løftet en finger for å lette på situasjoen min. Måtte nok pent ha greid meg selv. Det eneste kjæresten sa helt på tampen var : - Ja, den nye veska ble dyr. Du kunne ha fått ei Prada- veske til den prisen der, men nå drar vi og kjøper oss kaffe og softis . God sommer til dere ! Det skal jeg ha, håper jeg 🙂 Endret 25. juni 2018 av Nicklusheletida . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443087-f%C3%B8rste-feriedag-og-for-en-hel%C2%A4s-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Det var mye på en gang ja, godt det endte bra da! God sommer til deg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443087-f%C3%B8rste-feriedag-og-for-en-hel%C2%A4s-dag/#findComment-3855317 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Må nesten flire av historien, selv om den inneholdt tragiske innslag Du får tenke på at du kunne risikert å oppdage at passet var på feil sted og utløpt, for sent til å ordne det før Spaniaturen. Det er nok ganske stressende å sitte i nødpass-kø på Gardermoen midt i den verste ferietiden 😉 God tur til Danmark og god sommer / ferie! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443087-f%C3%B8rste-feriedag-og-for-en-hel%C2%A4s-dag/#findComment-3855318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 25. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2018 46 minutter siden, stjernestøv skrev: Det var mye på en gang ja, godt det endte bra da! God sommer til deg Takk og lige måde 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443087-f%C3%B8rste-feriedag-og-for-en-hel%C2%A4s-dag/#findComment-3855321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 25. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2018 21 minutter siden, laban skrev: Må nesten flire av historien, selv om den inneholdt tragiske innslag Du får tenke på at du kunne risikert å oppdage at passet var på feil sted og utløpt, for sent til å ordne det før Spaniaturen. Det er nok ganske stressende å sitte i nødpass-kø på Gardermoen midt i den verste ferietiden 😉 God tur til Danmark og god sommer / ferie! Ja, det er ikke annet å gjøre enn å forsøke å trøste seg med alt som kunne vært verre God sommer til deg også 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443087-f%C3%B8rste-feriedag-og-for-en-hel%C2%A4s-dag/#findComment-3855322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 1 time siden, Nicklusheletida skrev: Huff for en start på ferien ! Ikke nok med at jeg stresset livet av meg på jobb før ferien, men stresset fortsetter jaggu i ferien også 😰 Forhistorien begynte i går. Sønnen ringer: - Kan du kjøre meg til beidsplassen i morgen ? Glemte å levere timeliste på fredag og må levere timeliste før ferien. - Huff, akkurat som jeg ikke har nok å gjøre, men greit jeg skal kjøre deg, men før jeg kjører må du huske å ringe skolen og få nytt vitnemål. Jeg kjører ingen steder før det er gjort. Ellers kan det brått være for sent og det blir bare masse stress i siste liten. Etter dette begynner jeg å rydde ut av ei gammel veske og overføre alt til ei ny veske jeg har kjøpt. Den gamle veska skulle i søpla med alt av gamle kvitteringer og annet søppel som hadde hopet seg opp der, ja Gud vet hvor lenge, men sikkert et par år. Jeg sjekker veska nøye (trodde jeg ) Stakk fingerene ned i sidelommene (trodde jeg) og deretter tar jeg heisen ned og kaster veska i søppelsjakta (sånn hull i veggen) I dag står jeg opp og skal kjøre sønnen. Kjenner etter bilnøkkelen i veska (den nye veska ) Hvor i helvete er bilnøkkelen ? Den eneste bilnøkkelen jeg hadde. Ingen reservenøkkel og jeg har tenkt sååå mange ganger at jeg måtte skaffe meg en ekstra nøkkel før jeg misten den for jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg visste jeg ville miste den før eller eller senere. Det ble før, altså før jeg rakk og skaffe en ekstranøkkel. Jeg måtte innse at nøkkelen hadde blitt med gamleveska ned i søppelsjakta ☹️ Vill panikk ! Aldri har jeg hatt så lyst på en sigarett som akkurat da. Godt jeg ikke hadde noe i hus. Hva gjør jeg nå ? Jeg er ute av stand til å tenke. Kjæresten tar over og ringer Bilia. Vi må komme dit. Ta med pass eller annen gyldig legitimasjon. Du har vel kontroll på passet ditt ? He, ja selvfølgelig har jeg kontroll på passet mitt. Det er ligger i truseskuffen det vel som det alltid gjør. Jeg går for å hente det i truseskuffen. Passet mitt ? Hvor er passet mitt ? Nå er jeg nær bristepunktet. Enda mere lyst på en sigarett. Lå passet i gamleveska og ble med ned i søppelsjakta ? Nei, det kan det umulig ha gjort. Kjæresten ber meg sette meg rolig ned for å tenke. Tenke kan være en lur ting å gjøre. Har jeg egentlig vært ute og reist etter at jeg ble samboer med kjæresten ? Nei, det hadde jeg ikke. Så da kan det være en mulighet for at passet ligger i truseskuffen i den gamle leiligheten og ikke ble med på flyttelasset ? Ja, det kan det. Jeg ringer sønnen som bor der. Legg fra deg alt du holder på med og let etter passet mitt ! Først i den gamle truseskuffen. Der lå passet. Åh takk og Gudsjelov ! ( Vi reiser nemlig til Danmark i morgen for å feire datteren som er ferdig med medisinstudiene. Ja det finnes noen i familien med hodet på rett plass også, tro det eller ei 😝 Dessuten reiser vi til Spania i midten av juli) - Men du mamma, passet ditt gikk ut i April. - Hæ, nei Herregud, er det sant ? Alt for mange problemer på en gang og jeg har fortsatt ingen sigaretter i hus. ( Det var jo bra egentlig men... ) Kjæresten kjører meg til Bilia. Jeg har jo førerkortet som gyldig legitimasjon. Det gikk bra, men forferdelig dyrt å bestille ny nøkkel. Så kjører han meg til Grønnland politistasjon. Dette i håp om at jeg kunne spare tid og få bestilt nytt pass med det samme. Så ringer sønnen : - Jeg sitter på toget for å levere timeliste, men skolen sa at jeg måtte møte opp perosnlig for å hente vitnemål og jeg har ikke sjangs til å rekke tilbake før de stenger. Kan du hente det ? - Jammen, jeg er på vei til Grønnland politistasjon og der kommer jeg til å sitte i timevis. Ring heller til pappa. På Grønnland politistasjon fikk jeg ikke gjort annet enn å bestille time, men de lovte meg å at jeg skulle passet ferdig innen jeg dro til Spania. (Så får bare håpe det går bra med gammelt pass til Danmark i morgen ) Deretter kjørte kjæresten meg til skolen og jeg fikk hentet vitnemålet til sønnen. Turte i å stole på eksen. Puh, endelig kunne jeg begynne å puste. Ingen er drept, ingen er syke, ingen store ulykker og nå har jeg det bra 🙂 Og det jeg tenker er : - Fy søren, jeg har fått enda en grunn til å sette virkelig stor pris på den kjæresten jeg har. Han viste nok en gang hvor en fantastik mann han er som greide å beholde roen uten et eneste vondt ord og kjørte meg rundt dit vi skulle 😍 Han er et funn den mannen 😍 og han er verd å ta vare på. Om jeg hadde vært sammen med x-en nå hadde han skreket og båret seg og jeg hadde virkelig fått høre hvor jævla stort surrehue jeg er. Han hadde heller ikke løftet en finger for å lette på situasjoen min. Måtte nok pent ha greid meg selv. Det eneste kjæresten sa helt på tampen var : - Ja, den nye veska ble dyr. Du kunne ha fått ei Prada- veske til den prisen der, men nå drar vi og kjøper oss kaffe og softis . God sommer til dere ! Det skal jeg ha, håper jeg 🙂 Haha, nå fikk jeg meg en god latter, du skriver så morsomt om "tragiske" ting (merk "tragiske" med gåseøyne, som du sier er jo egentlig ingen skade skjedd). Det endte jo godt, og de øvrige dagene i ferien kan vel bare bli bedre. God sommer! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443087-f%C3%B8rste-feriedag-og-for-en-hel%C2%A4s-dag/#findComment-3855324 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Det var en underholdende sak å lese, selv om jeg skjønner at det ikke var særlig gøy å oppleve det! Kjekt å ha en mann som holder roen og guider deg gjennom. Riktig god ferie og gratulerer med datteren! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443087-f%C3%B8rste-feriedag-og-for-en-hel%C2%A4s-dag/#findComment-3855325 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Og i morgen finner du bilnøkkelen i en jakkelomme 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443087-f%C3%B8rste-feriedag-og-for-en-hel%C2%A4s-dag/#findComment-3855328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 4 timer siden, Nicklusheletida skrev: Huff for en start på ferien ! Ikke nok med at jeg stresset livet av meg på jobb før ferien, men stresset fortsetter jaggu i ferien også 😰 Forhistorien begynte i går. Sønnen ringer: - Kan du kjøre meg til beidsplassen i morgen ? Glemte å levere timeliste på fredag og må levere timeliste før ferien. - Huff, akkurat som jeg ikke har nok å gjøre, men greit jeg skal kjøre deg, men før jeg kjører må du huske å ringe skolen og få nytt vitnemål. Jeg kjører ingen steder før det er gjort. Ellers kan det brått være for sent og det blir bare masse stress i siste liten. Etter dette begynner jeg å rydde ut av ei gammel veske og overføre alt til ei ny veske jeg har kjøpt. Den gamle veska skulle i søpla med alt av gamle kvitteringer og annet søppel som hadde hopet seg opp der, ja Gud vet hvor lenge, men sikkert et par år. Jeg sjekker veska nøye (trodde jeg ) Stakk fingerene ned i sidelommene (trodde jeg) og deretter tar jeg heisen ned og kaster veska i søppelsjakta (sånn hull i veggen) I dag står jeg opp og skal kjøre sønnen. Kjenner etter bilnøkkelen i veska (den nye veska ) Hvor i helvete er bilnøkkelen ? Den eneste bilnøkkelen jeg hadde. Ingen reservenøkkel og jeg har tenkt sååå mange ganger at jeg måtte skaffe meg en ekstra nøkkel før jeg misten den for jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg visste jeg ville miste den før eller eller senere. Det ble før, altså før jeg rakk og skaffe en ekstranøkkel. Jeg måtte innse at nøkkelen hadde blitt med gamleveska ned i søppelsjakta ☹️ Vill panikk ! Aldri har jeg hatt så lyst på en sigarett som akkurat da. Godt jeg ikke hadde noe i hus. Hva gjør jeg nå ? Jeg er ute av stand til å tenke. Kjæresten tar over og ringer Bilia. Vi må komme dit. Ta med pass eller annen gyldig legitimasjon. Du har vel kontroll på passet ditt ? He, ja selvfølgelig har jeg kontroll på passet mitt. Det er ligger i truseskuffen det vel som det alltid gjør. Jeg går for å hente det i truseskuffen. Passet mitt ? Hvor er passet mitt ? Nå er jeg nær bristepunktet. Enda mere lyst på en sigarett. Lå passet i gamleveska og ble med ned i søppelsjakta ? Nei, det kan det umulig ha gjort. Kjæresten ber meg sette meg rolig ned for å tenke. Tenke kan være en lur ting å gjøre. Har jeg egentlig vært ute og reist etter at jeg ble samboer med kjæresten ? Nei, det hadde jeg ikke. Så da kan det være en mulighet for at passet ligger i truseskuffen i den gamle leiligheten og ikke ble med på flyttelasset ? Ja, det kan det. Jeg ringer sønnen som bor der. Legg fra deg alt du holder på med og let etter passet mitt ! Først i den gamle truseskuffen. Der lå passet. Åh takk og Gudsjelov ! ( Vi reiser nemlig til Danmark i morgen for å feire datteren som er ferdig med medisinstudiene. Ja det finnes noen i familien med hodet på rett plass også, tro det eller ei 😝 Dessuten reiser vi til Spania i midten av juli) - Men du mamma, passet ditt gikk ut i April. - Hæ, nei Herregud, er det sant ? Alt for mange problemer på en gang og jeg har fortsatt ingen sigaretter i hus. ( Det var jo bra egentlig men... ) Kjæresten kjører meg til Bilia. Jeg har jo førerkortet som gyldig legitimasjon. Det gikk bra, men forferdelig dyrt å bestille ny nøkkel. Så kjører han meg til Grønnland politistasjon. Dette i håp om at jeg kunne spare tid og få bestilt nytt pass med det samme. Så ringer sønnen : - Jeg sitter på toget for å levere timeliste, men skolen sa at jeg måtte møte opp perosnlig for å hente vitnemål og jeg har ikke sjangs til å rekke tilbake før de stenger. Kan du hente det ? - Jammen, jeg er på vei til Grønnland politistasjon og der kommer jeg til å sitte i timevis. Ring heller til pappa. På Grønnland politistasjon fikk jeg ikke gjort annet enn å bestille time, men de lovte meg å at jeg skulle passet ferdig innen jeg dro til Spania. (Så får bare håpe det går bra med gammelt pass til Danmark i morgen ) Deretter kjørte kjæresten meg til skolen og jeg fikk hentet vitnemålet til sønnen. Turte i å stole på eksen. Puh, endelig kunne jeg begynne å puste. Ingen er drept, ingen er syke, ingen store ulykker og nå har jeg det bra 🙂 Og det jeg tenker er : - Fy søren, jeg har fått enda en grunn til å sette virkelig stor pris på den kjæresten jeg har. Han viste nok en gang hvor en fantastik mann han er som greide å beholde roen uten et eneste vondt ord og kjørte meg rundt dit vi skulle 😍 Han er et funn den mannen 😍 og han er verd å ta vare på. Om jeg hadde vært sammen med x-en nå hadde han skreket og båret seg og jeg hadde virkelig fått høre hvor jævla stort surrehue jeg er. Han hadde heller ikke løftet en finger for å lette på situasjoen min. Måtte nok pent ha greid meg selv. Det eneste kjæresten sa helt på tampen var : - Ja, den nye veska ble dyr. Du kunne ha fått ei Prada- veske til den prisen der, men nå drar vi og kjøper oss kaffe og softis . God sommer til dere ! Det skal jeg ha, håper jeg 🙂 4 timer siden, Nicklusheletida skrev: Huff for en start på ferien ! Ikke nok med at jeg stresset livet av meg på jobb før ferien, men stresset fortsetter jaggu i ferien også 😰 Forhistorien begynte i går. Sønnen ringer: - Kan du kjøre meg til beidsplassen i morgen ? Glemte å levere timeliste på fredag og må levere timeliste før ferien. - Huff, akkurat som jeg ikke har nok å gjøre, men greit jeg skal kjøre deg, men før jeg kjører må du huske å ringe skolen og få nytt vitnemål. Jeg kjører ingen steder før det er gjort. Ellers kan det brått være for sent og det blir bare masse stress i siste liten. Etter dette begynner jeg å rydde ut av ei gammel veske og overføre alt til ei ny veske jeg har kjøpt. Den gamle veska skulle i søpla med alt av gamle kvitteringer og annet søppel som hadde hopet seg opp der, ja Gud vet hvor lenge, men sikkert et par år. Jeg sjekker veska nøye (trodde jeg ) Stakk fingerene ned i sidelommene (trodde jeg) og deretter tar jeg heisen ned og kaster veska i søppelsjakta (sånn hull i veggen) I dag står jeg opp og skal kjøre sønnen. Kjenner etter bilnøkkelen i veska (den nye veska ) Hvor i helvete er bilnøkkelen ? Den eneste bilnøkkelen jeg hadde. Ingen reservenøkkel og jeg har tenkt sååå mange ganger at jeg måtte skaffe meg en ekstra nøkkel før jeg misten den for jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg visste jeg ville miste den før eller eller senere. Det ble før, altså før jeg rakk og skaffe en ekstranøkkel. Jeg måtte innse at nøkkelen hadde blitt med gamleveska ned i søppelsjakta ☹️ Vill panikk ! Aldri har jeg hatt så lyst på en sigarett som akkurat da. Godt jeg ikke hadde noe i hus. Hva gjør jeg nå ? Jeg er ute av stand til å tenke. Kjæresten tar over og ringer Bilia. Vi må komme dit. Ta med pass eller annen gyldig legitimasjon. Du har vel kontroll på passet ditt ? He, ja selvfølgelig har jeg kontroll på passet mitt. Det er ligger i truseskuffen det vel som det alltid gjør. Jeg går for å hente det i truseskuffen. Passet mitt ? Hvor er passet mitt ? Nå er jeg nær bristepunktet. Enda mere lyst på en sigarett. Lå passet i gamleveska og ble med ned i søppelsjakta ? Nei, det kan det umulig ha gjort. Kjæresten ber meg sette meg rolig ned for å tenke. Tenke kan være en lur ting å gjøre. Har jeg egentlig vært ute og reist etter at jeg ble samboer med kjæresten ? Nei, det hadde jeg ikke. Så da kan det være en mulighet for at passet ligger i truseskuffen i den gamle leiligheten og ikke ble med på flyttelasset ? Ja, det kan det. Jeg ringer sønnen som bor der. Legg fra deg alt du holder på med og let etter passet mitt ! Først i den gamle truseskuffen. Der lå passet. Åh takk og Gudsjelov ! ( Vi reiser nemlig til Danmark i morgen for å feire datteren som er ferdig med medisinstudiene. Ja det finnes noen i familien med hodet på rett plass også, tro det eller ei 😝 Dessuten reiser vi til Spania i midten av juli) - Men du mamma, passet ditt gikk ut i April. - Hæ, nei Herregud, er det sant ? Alt for mange problemer på en gang og jeg har fortsatt ingen sigaretter i hus. ( Det var jo bra egentlig men... ) Kjæresten kjører meg til Bilia. Jeg har jo førerkortet som gyldig legitimasjon. Det gikk bra, men forferdelig dyrt å bestille ny nøkkel. Så kjører han meg til Grønnland politistasjon. Dette i håp om at jeg kunne spare tid og få bestilt nytt pass med det samme. Så ringer sønnen : - Jeg sitter på toget for å levere timeliste, men skolen sa at jeg måtte møte opp perosnlig for å hente vitnemål og jeg har ikke sjangs til å rekke tilbake før de stenger. Kan du hente det ? - Jammen, jeg er på vei til Grønnland politistasjon og der kommer jeg til å sitte i timevis. Ring heller til pappa. På Grønnland politistasjon fikk jeg ikke gjort annet enn å bestille time, men de lovte meg å at jeg skulle passet ferdig innen jeg dro til Spania. (Så får bare håpe det går bra med gammelt pass til Danmark i morgen ) Deretter kjørte kjæresten meg til skolen og jeg fikk hentet vitnemålet til sønnen. Turte i å stole på eksen. Puh, endelig kunne jeg begynne å puste. Ingen er drept, ingen er syke, ingen store ulykker og nå har jeg det bra 🙂 Og det jeg tenker er : - Fy søren, jeg har fått enda en grunn til å sette virkelig stor pris på den kjæresten jeg har. Han viste nok en gang hvor en fantastik mann han er som greide å beholde roen uten et eneste vondt ord og kjørte meg rundt dit vi skulle 😍 Han er et funn den mannen 😍 og han er verd å ta vare på. Om jeg hadde vært sammen med x-en nå hadde han skreket og båret seg og jeg hadde virkelig fått høre hvor jævla stort surrehue jeg er. Han hadde heller ikke løftet en finger for å lette på situasjoen min. Måtte nok pent ha greid meg selv. Det eneste kjæresten sa helt på tampen var : - Ja, den nye veska ble dyr. Du kunne ha fått ei Prada- veske til den prisen der, men nå drar vi og kjøper oss kaffe og softis . God sommer til dere ! Det skal jeg ha, håper jeg 🙂 Kort innspill: Bilforsikringen min dekker ny nøkkel uten egenandel eller bonustap. Anonymkode: 2168e...d27 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443087-f%C3%B8rste-feriedag-og-for-en-hel%C2%A4s-dag/#findComment-3855339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Nå måtte jeg le. Høres helt ut som meg. Var på Grønland forrige uke for jeg har mistet passet i flyttinga og reiser til Spania i midten av juli. Sånne kjærester er gode og ha, du 😎 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443087-f%C3%B8rste-feriedag-og-for-en-hel%C2%A4s-dag/#findComment-3855341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 25. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2018 3 timer siden, Xtra skrev: Haha, nå fikk jeg meg en god latter, du skriver så morsomt om "tragiske" ting (merk "tragiske" med gåseøyne, som du sier er jo egentlig ingen skade skjedd). Det endte jo godt, og de øvrige dagene i ferien kan vel bare bli bedre. God sommer! Takk og lige måde 🙂 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443087-f%C3%B8rste-feriedag-og-for-en-hel%C2%A4s-dag/#findComment-3855346 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 25. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2018 3 timer siden, cilie skrev: Det var en underholdende sak å lese, selv om jeg skjønner at det ikke var særlig gøy å oppleve det! Kjekt å ha en mann som holder roen og guider deg gjennom. Riktig god ferie og gratulerer med datteren! Ja, veldig deilig. God sommer til deg også 🙂 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443087-f%C3%B8rste-feriedag-og-for-en-hel%C2%A4s-dag/#findComment-3855347 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 25. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kort innspill: Bilforsikringen min dekker ny nøkkel uten egenandel eller bonustap. Anonymkode: 2168e...d27 Da skal jeg sjekke det når jeg kommer hjem 🙂 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443087-f%C3%B8rste-feriedag-og-for-en-hel%C2%A4s-dag/#findComment-3855348 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 25. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2018 28 minutter siden, Dorthe skrev: Nå måtte jeg le. Høres helt ut som meg. Var på Grønland forrige uke for jeg har mistet passet i flyttinga og reiser til Spania i midten av juli. Sånne kjærester er gode og ha, du 😎 Ja, veldig gode å ha 🙂 Synes jeg hører stemmen til x som borer seg langt inn i hjernebarken. Da vet man å sette ekstra stor pris på den en har nå 🙂 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443087-f%C3%B8rste-feriedag-og-for-en-hel%C2%A4s-dag/#findComment-3855349 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 25. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2018 2 timer siden, Trine skrev: Og i morgen finner du bilnøkkelen i en jakkelomme Da hadde jeg i hvert fall hatt en ekstra nøkkel, men nei er dessverre ingen mulighet for det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443087-f%C3%B8rste-feriedag-og-for-en-hel%C2%A4s-dag/#findComment-3855350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 30 minutter siden, Nicklusheletida skrev: Da hadde jeg i hvert fall hatt en ekstra nøkkel, men nei er dessverre ingen mulighet for det. Ja, det er sant. Du bestilte ikke to mens du først var igang da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443087-f%C3%B8rste-feriedag-og-for-en-hel%C2%A4s-dag/#findComment-3855352 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 25. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2018 11 minutter siden, Trine skrev: Ja, det er sant. Du bestilte ikke to mens du først var igang da? Det hadde jeg tenkt, men prisen var så skrekkelig og jeg skal selge bilen i august. Ny eier ville sikkert ha satt pris på det . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443087-f%C3%B8rste-feriedag-og-for-en-hel%C2%A4s-dag/#findComment-3855354 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 3 minutter siden, Nicklusheletida skrev: Det hadde jeg tenkt, men prisen var så skrekkelig og jeg skal selge bilen i august. Ny eier ville sikkert ha satt pris på det . Hehe, ja, men du får sikkert ikke mer for bilen selv om den har to nøkler, så skjønner at du ikke gadd å ta den kostnaden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443087-f%C3%B8rste-feriedag-og-for-en-hel%C2%A4s-dag/#findComment-3855355 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.