Gå til innhold

Dps mente jeg var høyt oppe men?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg feiltolket og at jeg absolutt ikke er høyt oppe og at det absolutt ikke er nødvendig å ta ekstra medisiner med påfølgende bivirkninger. Kan man ikke feiltolkes om litt lite søvn gjør en litt fnisete?

Anonymkode: cdd13...b2f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg feiltolket og at jeg absolutt ikke er høyt oppe og at det absolutt ikke er nødvendig å ta ekstra medisiner med påfølgende bivirkninger. Kan man ikke feiltolkes om litt lite søvn gjør en litt fnisete?

Det skal GANSKE lite søvn til over flere netter for at en sitter å fniser i samtale på dps... Men om du opplever du har rett så får du jo bare si det til dem. Medisinene du blir tilbudt er jo ikke på tvang. 

Anonymkode: ee592...380

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal GANSKE lite søvn til over flere netter for at en sitter å fniser i samtale på dps... Men om du opplever du har rett så får du jo bare si det til dem. Medisinene du blir tilbudt er jo ikke på tvang. 

Han var veldig alvorlig og mente jeg ville bli innlagt om jeg ikke økte på medisinene osv. Men jeg tror ikke på dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg orker ikke renne på do og være sløv når jeg har date med en jeg har lengtet etter lenge. Skikkelig dilemma:(

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg orker ikke renne på do og være sløv når jeg har date med en jeg har lengtet etter lenge. Skikkelig dilemma:(

Men om det er et dilemma er du kanskje fortsatt ustabil. Prioriteringene dine høres jo ganske rare ut? 

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var veldig alvorlig og mente jeg ville bli innlagt om jeg ikke økte på medisinene osv. Men jeg tror ikke på dette. 

Hør på fagfolk.

Anonymkode: c29ea...671

Gjest franklyscarlet
Skrevet

Pleier du å ha god selvinnsikt når du er oppe? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, franklyscarlet skrev:

Pleier du å ha god selvinnsikt når du er oppe? 

Ja, ganske

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hør på fagfolk.

Anonymkode: c29ea...671

Ok...

stjernestøv
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De kjenner vel til deg på dps? Hør på dem du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...