AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 Skrevet 27. juni 2018 Jeg føler meg feiltolket og at jeg absolutt ikke er høyt oppe og at det absolutt ikke er nødvendig å ta ekstra medisiner med påfølgende bivirkninger. Kan man ikke feiltolkes om litt lite søvn gjør en litt fnisete? Anonymkode: cdd13...b2f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 Skrevet 27. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler meg feiltolket og at jeg absolutt ikke er høyt oppe og at det absolutt ikke er nødvendig å ta ekstra medisiner med påfølgende bivirkninger. Kan man ikke feiltolkes om litt lite søvn gjør en litt fnisete? Anonymkode: cdd13...b2f Det skal GANSKE lite søvn til over flere netter for at en sitter å fniser i samtale på dps... Men om du opplever du har rett så får du jo bare si det til dem. Medisinene du blir tilbudt er jo ikke på tvang. Anonymkode: ee592...380 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 Skrevet 27. juni 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skal GANSKE lite søvn til over flere netter for at en sitter å fniser i samtale på dps... Men om du opplever du har rett så får du jo bare si det til dem. Medisinene du blir tilbudt er jo ikke på tvang. Anonymkode: ee592...380 Han var veldig alvorlig og mente jeg ville bli innlagt om jeg ikke økte på medisinene osv. Men jeg tror ikke på dette. Anonymkode: cdd13...b2f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 Skrevet 27. juni 2018 Jeg orker ikke renne på do og være sløv når jeg har date med en jeg har lengtet etter lenge. Skikkelig dilemma:( Anonymkode: cdd13...b2f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 Skrevet 27. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg orker ikke renne på do og være sløv når jeg har date med en jeg har lengtet etter lenge. Skikkelig dilemma:( Anonymkode: cdd13...b2f Men om det er et dilemma er du kanskje fortsatt ustabil. Prioriteringene dine høres jo ganske rare ut? Anonymkode: ee592...380 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 Skrevet 27. juni 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var veldig alvorlig og mente jeg ville bli innlagt om jeg ikke økte på medisinene osv. Men jeg tror ikke på dette. Anonymkode: cdd13...b2f Hør på fagfolk. Anonymkode: c29ea...671 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 27. juni 2018 Skrevet 27. juni 2018 Pleier du å ha god selvinnsikt når du er oppe? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 Skrevet 27. juni 2018 Akkurat nå, franklyscarlet skrev: Pleier du å ha god selvinnsikt når du er oppe? Ja, ganske Anonymkode: cdd13...b2f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 Skrevet 27. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hør på fagfolk. Anonymkode: c29ea...671 Ok... Anonymkode: cdd13...b2f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. juni 2018 Skrevet 27. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler meg feiltolket og at jeg absolutt ikke er høyt oppe og at det absolutt ikke er nødvendig å ta ekstra medisiner med påfølgende bivirkninger. Kan man ikke feiltolkes om litt lite søvn gjør en litt fnisete? Anonymkode: cdd13...b2f De kjenner vel til deg på dps? Hør på dem du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.