Gå til innhold

Kupton / motorPrøysen og andre - Ginseng og AP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forsøker å finne en motvekt til tungheten jeg føler som følge av AP (Zyprexa). Er blitt tipset, på generelt grunnlag, om at Ginseng skal gi energi og overskudd. Jeg har nå gått til innkjøp av Ginseng Forte. Damen i helsekosten sa bare at det var uheldig i kombinasjon med blodtrykksmedisin. Jeg følte på en usikkerhet om hun virkelig hadde full oversikt.

Hvordan er det i forhold til psykofarmaka? Antipsykotikum (Zyprexa, Risperdal) og stemningsstabiliserende (Lamictal)?

Jeg håper dere kan hjelpe meg med et svar når dere stikker innom. På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har for mange penger, kan du brenne dem eller kjøpe helsekost. Mer nyttig er det å gi dem til SOS barnebyer. 

Helsekost er rent lureri. 

Skrevet

😂 Thanks!!! Da vet jeg i alle fall hva jeg ikke trenger å bruke pengene på i fremtiden! Regner da også med at interaksjoner er totalt uskyldige.

Takk for svar med en lattervekkende bivirkning!

Skrevet

Interaksjoner vet en dessverre svært lite om. Dels er ikke interaksjoner med det oppgitte stoffet testet. Dels inneholder "helsekost" tillegg av helt andre stoffer enn det som står på pakningen. Predninsolon, NSAID (som ibux og voltaren) og antihistaminer er ikke sjelden blandet inn i det som selges.

Men løsningen er enkel: Ikke kjøp det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...