bibben Skrevet 27. juni 2018 Skrevet 27. juni 2018 Jeg forsøker å finne en motvekt til tungheten jeg føler som følge av AP (Zyprexa). Er blitt tipset, på generelt grunnlag, om at Ginseng skal gi energi og overskudd. Jeg har nå gått til innkjøp av Ginseng Forte. Damen i helsekosten sa bare at det var uheldig i kombinasjon med blodtrykksmedisin. Jeg følte på en usikkerhet om hun virkelig hadde full oversikt. Hvordan er det i forhold til psykofarmaka? Antipsykotikum (Zyprexa, Risperdal) og stemningsstabiliserende (Lamictal)? Jeg håper dere kan hjelpe meg med et svar når dere stikker innom. På forhånd takk! 0 Siter
kupton Skrevet 27. juni 2018 Skrevet 27. juni 2018 Om du har for mange penger, kan du brenne dem eller kjøpe helsekost. Mer nyttig er det å gi dem til SOS barnebyer. Helsekost er rent lureri. 0 Siter
bibben Skrevet 27. juni 2018 Forfatter Skrevet 27. juni 2018 😂 Thanks!!! Da vet jeg i alle fall hva jeg ikke trenger å bruke pengene på i fremtiden! Regner da også med at interaksjoner er totalt uskyldige. Takk for svar med en lattervekkende bivirkning! 0 Siter
kupton Skrevet 27. juni 2018 Skrevet 27. juni 2018 Interaksjoner vet en dessverre svært lite om. Dels er ikke interaksjoner med det oppgitte stoffet testet. Dels inneholder "helsekost" tillegg av helt andre stoffer enn det som står på pakningen. Predninsolon, NSAID (som ibux og voltaren) og antihistaminer er ikke sjelden blandet inn i det som selges. Men løsningen er enkel: Ikke kjøp det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.