AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 Skrevet 30. juni 2018 Hva er standard dose sobril for søvn ved alvorlige søvnproblemer? 10 mg er ihverfall for lite! Anonymkode: b1a46...697 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 Skrevet 30. juni 2018 15 minutes ago, AnonymBruker said: Hva er standard dose sobril for søvn ved alvorlige søvnproblemer? 10 mg er ihverfall for lite! Anonymkode: b1a46...697 10-25 i følge Felleskatalogen. Anonymkode: 0183d...fb3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 Skrevet 1. juli 2018 Sobril fungerer ikke noe bra i forhold til søvn på meg i alle fall, uavhengig av dose. Tror heller ikke det er så vanlig at lege/psykiater gir sobril for søvn. Anonymkode: a4540...837 0 Siter
Betti 11 Skrevet 1. juli 2018 Skrevet 1. juli 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Sobril fungerer ikke noe bra i forhold til søvn på meg i alle fall, uavhengig av dose. Tror heller ikke det er så vanlig at lege/psykiater gir sobril for søvn. Anonymkode: a4540...837 Fikk sobril fra fastlegen. Jeg blir ikke roligere av det. Det tar litt tid til man sover inn. Jeg er litt skeptisk. Kanskje er dosen for lite. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. juli 2018 Skrevet 1. juli 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er standard dose sobril for søvn ved alvorlige søvnproblemer? 10 mg er ihverfall for lite! Anonymkode: b1a46...697 Trodde ikke man brukte sobril for søvn. 0 Siter
ISW Skrevet 1. juli 2018 Skrevet 1. juli 2018 Sobril er en bra sovemedisin HVIS det er angsten som holder deg våken. Hvis ikke, har ikke Sobril noen nevneverdig søvneffekt. Da er det mye bedre å bruke medisiner som er ment til det bruk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 Skrevet 1. juli 2018 1 hour ago, issomethingwrong said: Sobril er en bra sovemedisin HVIS det er angsten som holder deg våken. Hvis ikke, har ikke Sobril noen nevneverdig søvneffekt. Da er det mye bedre å bruke medisiner som er ment til det bruk. Sobril fungerer da fint for søvn, selv uten angst. Har heller ikke hangover-effekt som de fleste sovemedisiner har. Anonymkode: 0183d...fb3 0 Siter
ISW Skrevet 1. juli 2018 Skrevet 1. juli 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sobril fungerer da fint for søvn, selv uten angst. Har heller ikke hangover-effekt som de fleste sovemedisiner har. Anonymkode: 0183d...fb3 Bra det virker for deg, men de fleste som tar Sobril tar den jo på dagtid, uten å sovne. Tar du derimot en Imovane på dagtid, blir du rimelig sløv. Jeg vet at den kan brukes for søvn, men som du ser flere eksempler på her inne er det ikke alle som blir trøtt av den. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 Skrevet 1. juli 2018 39 minutter siden, issomethingwrong skrev: Bra det virker for deg, men de fleste som tar Sobril tar den jo på dagtid, uten å sovne. Det kommer selvfølgelig an på når på dagen en tar den. Normalt er man mer trøtt om kvelden, og Sobril forsterker trøtthetsfølensen. Jeg kan fint ta på dagtid uten å sovne. Anonymkode: ee5bd...6dc 0 Siter
Betti 11 Skrevet 2. juli 2018 Skrevet 2. juli 2018 15 timer siden, issomethingwrong skrev: Bra det virker for deg, men de fleste som tar Sobril tar den jo på dagtid, uten å sovne. Tar du derimot en Imovane på dagtid, blir du rimelig sløv. Jeg vet at den kan brukes for søvn, men som du ser flere eksempler på her inne er det ikke alle som blir trøtt av den. Sobril er for angsten min. Jeg våkner opp flere ganger med panikkanfall og det ta tid å sove inn igjen. Jeg syns det er ingen sovemedisin. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 Skrevet 2. juli 2018 Nå har jeg tatt sobril for søvn noen netter, synes det fungerer fint. Har ikke angst og den virker fint for søvn allikevel. Anonymkode: b1a46...697 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.