Gå til innhold

Negative symptomer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det tar ganske lang tid å endre vaner og hvis jeg husker rett fra det kurset jeg var på så sa de at det tar 2 måneder eller mer for å endre vaner, kan til og med ta 1. år. Så det gjelder å være tålmodig og holde ut.

Anonymkode: 6f32b...6b2

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det tar ganske lang tid å endre vaner og hvis jeg husker rett fra det kurset jeg var på så sa de at det tar 2 måneder eller mer for å endre vaner, kan til og med ta 1. år. Så det gjelder å være tålmodig og holde ut.

Anonymkode: 6f32b...6b2

Ok. Får ha tålmodighet. Men alt skjedde i 2014, ble ikke bra etter det. Klarte mer før det, før jeg ble dårlig. 

Skrevet
7 timer siden, stjernestøv skrev:

Var det ikke wellbutrin som skulle gi mer energi? Trenger energi, eller noe annet? Går rundt med en frykt også som sliter meg ut. Frykten måtte jeg jobbe med sa sykepleieren, men finnes det ingenting for det? Han trodde ikke det,men sønnen min får jo fluoxetin mot angst. Tror ikke jeg vil ta det da, men noe annet? Vi lever her og nå sa sykepleieren, måtte lære meg å være i nuet. Fremtiden kan vi ikke gjøre noe med. 

Jeg hørte om avslappningsteknikker. Jeg leter desperat etter informasjoner å bli kvitt angsten min. Når jeg finner noe nyttig gi jeg beskjed. Forstå hvordan det føles å har det. 

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Betti 11 skrev:

Jeg hørte om avslappningsteknikker. Jeg leter desperat etter informasjoner å bli kvitt angsten min. Når jeg finner noe nyttig gi jeg beskjed. Forstå hvordan det føles å har det. 

Ok bra du gir beskjed, jeg har hørt litt på misikk i dag. Men det kan trigge det også. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok bra du gir beskjed, jeg har hørt litt på misikk i dag. Men det kan trigge det også. 

Det hjelper en del. Jeg utfordret meg i dag. Vi kjøpte en seng og en skap hos Ikea. Heldigvis var det ikke så mye folk og jeg var jo ikke alene. Hadde litt av symptomer men hold det ut.

stjernestøv
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Betti 11 skrev:

Det hjelper en del. Jeg utfordret meg i dag. Vi kjøpte en seng og en skap hos Ikea. Heldigvis var det ikke så mye folk og jeg var jo ikke alene. Hadde litt av symptomer men hold det ut.

Ok, bra jobba :) Jeg gikk en minitur med sønnen min. Sykepleieren var her i dag, han sa det var best for hjertet mitt at jeg bevegde meg litt. Ikke det at jeg er så redd for å dø lenger, det er verre å være dårlig enn å dø. 

Endret av stjernestøv
Skrevet

Ok, bra jobba :) Jeg gikk en minitur med sønnen min. Sykepleieren var her i dag, han sa det var best for hjertet mitt at jeg bevegde meg litt. Ikke det at jeg er så redd for å dø lenger, det er verre å være dårlig enn å dø. 

Det stemmer. Vi ønsker jo alle dø på en raske og smerteløse måte. 

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, Betti 11 skrev:

Det stemmer. Vi ønsker jo alle dø på en raske og smerteløse måte. 

Ja. Men har ikke lyst å dø mens jeg sover, da vet jeg ikke at jeg er død. 

Skrevet

Ja. Men har ikke lyst å dø mens jeg sover, da vet jeg ikke at jeg er død. 

Da har du rett i. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...