Gå til innhold

Angst for å snakke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som forstår hvordan det er å ha angst for å snakke? 

Anonymkode: d4496...541

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som forstår hvordan det er å ha angst for å snakke? 

Ja. I selskaper får jeg angst for å snakke, sier svært lite og ikke vet jeg hva jeg skal si heller. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja. I selskaper får jeg angst for å snakke, sier svært lite og ikke vet jeg hva jeg skal si heller. 

Ok. Jeg føler at jeg må være så forsiktig med hva jeg sier. Er jeg ikke det får jeg angst som kan ødelegge for meg..

stjernestøv
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg føler at jeg må være så forsiktig med hva jeg sier. Er jeg ikke det får jeg angst som kan ødelegge for meg..

Ja kjenner til det,det jeg sier må være respektabelt og ikke rart. Men alle vet nok at jeg er litt rar...

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Det samme med meg. Du er ikke tilfeldig søstra mi? 😁 vi har jo en felles likheter. En gan var vi invitert på en bursdagsselskap med to hundre personer. Etter en time hold jeg ikke mer ut å vare der. Glemmer det aldri.

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, Betti 11 skrev:

Det samme med meg. Du er ikke tilfeldig søstra mi? 😁 vi har jo en felles likheter. En gan var vi invitert på en bursdagsselskap med to hundre personer. Etter en time hold jeg ikke mer ut å vare der. Glemmer det aldri.

Ja kanskje vi er søstre ;) Jeg var i et stort brylupp en gang, holdt ikke ut lenge der jeg heller. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja kanskje vi er søstre ;) Jeg var i et stort brylupp en gang, holdt ikke ut lenge der jeg heller. 

Da skjønner du hva jeg følte. Man kan ikke betegne meg som selskaptype, heller i liten selskap. Jeg har for tida stor lyst å vare for meg selv. Datteren er litt kosete og oppmerksomhetsøkende. Det er litt krevende, men for barna gjør vi alt.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Betti 11 skrev:

Da skjønner du hva jeg følte. Man kan ikke betegne meg som selskaptype, heller i liten selskap. Jeg har for tida stor lyst å vare for meg selv. Datteren er litt kosete og oppmerksomhetsøkende. Det er litt krevende, men for barna gjør vi alt.

Ja, jeg gikk på do og veggene kom mot meg, rommet ble mindre og mindre. Og da hadde jeg tatt endel vival uten at det hjalp, måtte bare komme meg derfra. Jeg er ingen selskapstype heller, er redd selskaper. Jeg er mye for meg selv og liker det. Men er der alltid hvis barna trenger meg, de må vi ta vare på. Mine er voksne da,men de har mye på hjertet fordet ❤️ 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja, jeg gikk på do og veggene kom mot meg, rommet ble mindre og mindre. Og da hadde jeg tatt endel vival uten at det hjalp, måtte bare komme meg derfra. Jeg er ingen selskapstype heller, er redd selskaper. Jeg er mye for meg selv og liker det. Men er der alltid hvis barna trenger meg, de må vi ta vare på. Mine er voksne da,men de har mye på hjertet fordet ❤️ 

Heldigvis fins det her mye toaletter 😁

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, Betti 11 skrev:

Heldigvis fins det her mye toaletter 😁

:D 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...