AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 Skrevet 5. juli 2018 Jeg har brukt AD en god stund, men nå føler jeg at den ikke virker som den skal lenger. Jeg har mye mer angst og blir plutselig deprimert uten grunn. Jeg har forsøkt å øke dosen, men det har ikke fungert det heller. Er det sånn at virkningen avtar etter en stund? De har fungert fint til nå. Anonymkode: d01fc...8d1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 Skrevet 5. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har brukt AD en god stund, men nå føler jeg at den ikke virker som den skal lenger. Jeg har mye mer angst og blir plutselig deprimert uten grunn. Jeg har forsøkt å øke dosen, men det har ikke fungert det heller. Er det sånn at virkningen avtar etter en stund? De har fungert fint til nå. Anonymkode: d01fc...8d1 Ville ikke gått lenge før jeg startet med et nytt i hvertfall, håper du har kontakt med legen din? Anonymkode: b187c...709 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 Skrevet 5. juli 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville ikke gått lenge før jeg startet med et nytt i hvertfall, håper du har kontakt med legen din? Anonymkode: b187c...709 Nei, jeg har ikke kontaktet legen. Hvorfor ville du startet med et nytt? Er det sånn at virkningen plutselig forsvinner? Anonymkode: d01fc...8d1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 Skrevet 8. juli 2018 På 7.7.2018 den 10.26, Håpeful skrev: Fenomenet kalles poop-out. Så det har et eget navn til og med? Er det så vanlig? Anonymkode: d01fc...8d1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 På 5.7.2018 den 23.21, AnonymBruker skrev: Nei, jeg har ikke kontaktet legen. Hvorfor ville du startet med et nytt? Er det sånn at virkningen plutselig forsvinner? Anonymkode: d01fc...8d1 https://www.everydayhealth.com/columns/therese-borchard-sanity-break/9-things-to-consider-when-your-antidepressant-poops-out/ Anonymkode: b187c...709 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.everydayhealth.com/columns/therese-borchard-sanity-break/9-things-to-consider-when-your-antidepressant-poops-out/ Anonymkode: b187c...709 Takk for linken! Anonymkode: d01fc...8d1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.