hattifnattus Skrevet 5. juli 2018 Skrevet 5. juli 2018 tok en imovane og en sobril. nå har jeg begynt å hallusinere, og det er så ubehagelig... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 Skrevet 5. juli 2018 20 minutter siden, hattifnattus skrev: tok en imovane og en sobril. nå har jeg begynt å hallusinere, og det er så ubehagelig... Pleier du å gjøre det? Anonymkode: d69f9...d3f 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 5. juli 2018 Skrevet 5. juli 2018 (endret) Jeg får alltid hallusinasjoner av Imovane. Kommer ikke til å ta det igjen😖 Endret 5. juli 2018 av franklyscarlet 0 Siter
ColaZero Skrevet 5. juli 2018 Skrevet 5. juli 2018 1 time siden, hattifnattus skrev: tok en imovane og en sobril. nå har jeg begynt å hallusinere, og det er så ubehagelig... Du må gå og legge deg. Når du tar sovemedisin så bør du legge deg i sengen ganske raskt etter inntak. Det blir litt dumt å sitte oppe og skrive på dol. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.