AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 Skrevet 6. juli 2018 Jeg er bipolar, og blir ILLE hver gang jeg er premenstruell. En ting er mage, rygg og lårsmerter i en ukes tid, men får helt ville raseriutbrudd, blir suicidal, selvskader, ødelegger ting når jeg kaster deg rundt eller smeller med det, osv. Sammenheng med bpl? Anonymkode: be418...523 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 Skrevet 6. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er bipolar, og blir ILLE hver gang jeg er premenstruell. En ting er mage, rygg og lårsmerter i en ukes tid, men får helt ville raseriutbrudd, blir suicidal, selvskader, ødelegger ting når jeg kaster deg rundt eller smeller med det, osv. Sammenheng med bpl? Anonymkode: be418...523 Jeg har noe av det samme og fikk beskjed av behandler at det var vanlig å få sterkere symptomer på pms når man er bipolar. Anonymkode: 8fe12...1ed 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 Skrevet 6. juli 2018 Å, ja. Får du noe for PMSen? Jeg døde nesten en gang av den. Hoppa ut av baderomsvinduet der det er fem meter ned, fordi jeg mista hue i PMSraseri. Det kan jo ta livet av en😖 Anonymkode: be418...523 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 Skrevet 8. juli 2018 På 7.7.2018 den 1.04, AnonymBruker skrev: Å, ja. Får du noe for PMSen? Jeg døde nesten en gang av den. Hoppa ut av baderomsvinduet der det er fem meter ned, fordi jeg mista hue i PMSraseri. Det kan jo ta livet av en😖 Anonymkode: be418...523 Det var voldsomt! Jeg har hatt raserianfall hvor jeg ikke har hatt mulighet til å styre meg, men jeg har ikke fått noe for det dessverre. Anonymkode: 8fe12...1ed 0 Siter
tilstede Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 På 6.7.2018 den 20.27, AnonymBruker skrev: Jeg er bipolar, og blir ILLE hver gang jeg er premenstruell. En ting er mage, rygg og lårsmerter i en ukes tid, men får helt ville raseriutbrudd, blir suicidal, selvskader, ødelegger ting når jeg kaster deg rundt eller smeller med det, osv. Sammenheng med bpl? Anonymkode: be418...523 Jeg vet ikke om det er mulig for deg med bipolar å gå på en liten dose antidepressiva. Kanskje om du er veldig stabil på stemningsstabiliserende medisiner. Men det har reddet min hverdag. Er kvitt hele pmsen min, og den var hinsides ille. Har brukt både cipralex og brintellix med stort hell. 0 Siter
Gjest Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 Jeg vet at nan kan ta AD før og under PMS, kan det være en løsning? Skriv evt til gynekologen på dol, kanskje hun kan svare på det 😃 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.