Gå til innhold

Sammenheng mellom bipolar og ekstrem PMS?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bipolar, og blir ILLE hver gang jeg er premenstruell. En ting er mage, rygg og lårsmerter i en ukes tid, men får helt ville raseriutbrudd, blir suicidal, selvskader, ødelegger ting når jeg kaster deg rundt eller smeller med det, osv. Sammenheng med bpl?

Anonymkode: be418...523

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bipolar, og blir ILLE hver gang jeg er premenstruell. En ting er mage, rygg og lårsmerter i en ukes tid, men får helt ville raseriutbrudd, blir suicidal, selvskader, ødelegger ting når jeg kaster deg rundt eller smeller med det, osv. Sammenheng med bpl?

Jeg har noe av det samme og fikk beskjed av behandler at det var vanlig å få sterkere symptomer på pms når man er bipolar.

Anonymkode: 8fe12...1ed

AnonymBruker
Skrevet

Å, ja. Får du noe for PMSen? Jeg døde nesten en gang av den. Hoppa ut av baderomsvinduet der det er fem meter ned, fordi jeg mista hue i PMSraseri. Det kan jo ta livet av en😖

AnonymBruker
Skrevet
På 7.7.2018 den 1.04, AnonymBruker skrev:

Å, ja. Får du noe for PMSen? Jeg døde nesten en gang av den. Hoppa ut av baderomsvinduet der det er fem meter ned, fordi jeg mista hue i PMSraseri. Det kan jo ta livet av en😖

Det var voldsomt! Jeg har hatt raserianfall hvor jeg ikke har hatt mulighet til å styre meg, men jeg har ikke fått noe for det dessverre.

Anonymkode: 8fe12...1ed

Skrevet
På 6.7.2018 den 20.27, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om det er mulig for deg med bipolar å gå på en liten dose antidepressiva. Kanskje om du er veldig stabil på stemningsstabiliserende medisiner. Men det har reddet min hverdag. Er kvitt hele pmsen min, og den var hinsides ille. Har brukt både cipralex og brintellix med stort hell. 

Skrevet

Jeg vet at nan kan ta AD før og under PMS, kan det være en løsning? 

Skriv evt til gynekologen på dol, kanskje hun kan svare på det 😃

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...