Gå til innhold

Trodde det skulle være omvendt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Føler at jeg lever på utsiden av meg selv. Er på ferie på en hytte med flere familier . Klarer å gjøre en del praktiske gjøremål, smiler og tøyser men føler meg egentlig helt tom. Vil helst være alene og prøve å få en slags kontakt med meg selv men når jeg er alene blir jeg bare forferdelig rastløs. Om natten fantaserer jeg om å dø. Sover dårlig.  Kjenner lite begeistring eller glede ved ting. Leiter veldig etter noe å snakke om og strever med å følge med i samtalene. Det jeg ikke forstår er at jeg var mindre flat og mer til stede for et år siden da vi også var på ferie med denne gjengen. Da brukte jeg 20 mg brintellix. Nå bruker jeg ingenting. Trodde det skulle være omvendt ?. 

Anonymkode: c5945...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler at jeg lever på utsiden av meg selv. Er på ferie på en hytte med flere familier . Klarer å gjøre en del praktiske gjøremål, smiler og tøyser men føler meg egentlig helt tom. Vil helst være alene og prøve å få en slags kontakt med meg selv men når jeg er alene blir jeg bare forferdelig rastløs. Om natten fantaserer jeg om å dø. Sover dårlig.  Kjenner lite begeistring eller glede ved ting. Leiter veldig etter noe å snakke om og strever med å følge med i samtalene. Det jeg ikke forstår er at jeg var mindre flat og mer til stede for et år siden da vi også var på ferie med denne gjengen. Da brukte jeg 20 mg brintellix. Nå bruker jeg ingenting. Trodde det skulle være omvendt ?. 

Anonymkode: c5945...cab

Jeg synes det er litt rart du ikke ser det åpenbare  i situasjonen.

Anonymkode: 73e39...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg sluttet med medisin fordi traumepsykologen mente jeg ville ha mer kontakt med følelsene mine uten. At det ville være en fordel i behandlingen. 

Anonymkode: c5945...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Det der kjenner du bedre enn psykologen din - om du har tilstrekkelig kontakt med følelsene dine til å være terapitilgjengelig på AD versus ikke på AD. Perrsonlig ville jeg hatt store problemer me d å gjennomføre terapi om jeg var skikkelig deprimert. Noen psykologer er mer anti-medisiner enn det som sunt er. Bedre å finne en balansegang med minste effektive dose, så du ikke blir deprimert og ikke samtidig kan kjenne på vonde følelser uten at det blir helt utålelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...