AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Eg tar 30 mg Sobril for å sove på, har gjort det o ca 3-4 netter nå. I går og i dag har jeg vært veldig kvalm og hatt sterk hodepine.. Er det sannsynlig at det kommer av Sobrilen eller antakeligvis noe annet? Har tatt Sobril tidligere, men ikke opplevd dette før..Har vært utsatt for litt ekstra stress i det siste. Anonymkode: fbdc9...9c9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eg tar 30 mg Sobril for å sove på, har gjort det o ca 3-4 netter nå. I går og i dag har jeg vært veldig kvalm og hatt sterk hodepine.. Er det sannsynlig at det kommer av Sobrilen eller antakeligvis noe annet? Har tatt Sobril tidligere, men ikke opplevd dette før..Har vært utsatt for litt ekstra stress i det siste. Anonymkode: fbdc9...9c9 Skyldes neppe Sobril. Anonymkode: 9cbb8...bc7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Eg tar 30 mg Sobril for å sove på, har gjort det o ca 3-4 netter nå. I går og i dag har jeg vært veldig kvalm og hatt sterk hodepine.. Er det sannsynlig at det kommer av Sobrilen eller antakeligvis noe annet? Har tatt Sobril tidligere, men ikke opplevd dette før..Har vært utsatt for litt ekstra stress i det siste. Anonymkode: fbdc9...9c9 Hodepine er nevnt som vanlige bivirkninger ved bruk av Sobril Anonymkode: 739d7...1a7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.