Blomsterfluen Skrevet 19. juli 2018 Skrevet 19. juli 2018 hva kalles dette, når jeg ikke er kriminell og ikke driver stjeling, men at jeg likevel er redd for at butikk kassadama eller kassamannen skal mistenke meg for å stjele og at jeg føler at de misstenker meg og ser på meg for å se om jeg er en nasker? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2018 Skrevet 19. juli 2018 1 minutt siden, Blomsterfluen skrev: hva kalles dette, når jeg ikke er kriminell og ikke driver stjeling, men at jeg likevel er redd for at butikk kassadama eller kassamannen skal mistenke meg for å stjele og at jeg føler at de misstenker meg og ser på meg for å se om jeg er en nasker? Paranoid? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 Skrevet 19. juli 2018 Butikkpersonell er litt sprø. Butikkene tenker bare penget og ikke mennesker. Anonymkode: bf0b9...2c7 0 Siter
Bokormen123 Skrevet 19. juli 2018 Skrevet 19. juli 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Butikkpersonell er litt sprø. Butikkene tenker bare penget og ikke mennesker. Anonymkode: bf0b9...2c7 For et idiotisk svar... 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 19. juli 2018 Forfatter Skrevet 19. juli 2018 2 minutter siden, Worrysome plenty skrev: Selvhenføring kan det kalles. ok. takk. jeg leste om selvhenføring nå. jeg har sosial angst diagnose så det er nokk riktig. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.