Gå til innhold

Er det slik AP fungerer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skaper det et lagg i hjernen slik at man rekker tenke over tankene som kommer og komme frem til at de kanskje ikke stemmer likevel slik at de ikle manifesterer seg som vrangforestillinger?

Anonymkode: 00941...b78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, egentlig ikke. 

AP korrigerer mental hyperaktivitet ved å blokkere effekten av adrenerge stoffer i hjernen, litt på samme måte som en betablokker virker på hjertet. Noen AP har også andre virkningsmekanismer.

stjernestøv
Skrevet
11 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Nei, egentlig ikke. 

AP korrigerer mental hyperaktivitet ved å blokkere effekten av adrenerge stoffer i hjernen, litt på samme måte som en betablokker virker på hjertet. Noen AP har også andre virkningsmekanismer.

Det er ikke vitenskapelig bevist at det er kjemisk ubalanse i hjernen ved psykoser. 

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke vitenskapelig bevist at det er kjemisk ubalanse i hjernen ved psykoser. 

Jeg bruker ikke ordet kjemisk ubalanse, men jo, det er bevist at hjernen overstimuleres. Det er derfor psykose skader hjernen.

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, issomethingwrong skrev:

Jeg bruker ikke ordet kjemisk ubalanse, men jo, det er bevist at hjernen overstimuleres. Det er derfor psykose skader hjernen.

Jeg har hørt på leger som har snakket om dette på youtube,men hvis du ikke bruker ordet kjemisk ubalanse så. Jeg liker ikke hva ap gjør med hjernen min, bare så det er sagt. Er lei nå. 

Skrevet

Jeg oppfatter at TS og ISW sier det samme i de to første innleggene, men med klart ulike ord :-)

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg har hørt på leger som har snakket om dette på youtube,men hvis du ikke bruker ordet kjemisk ubalanse så. Jeg liker ikke hva ap gjør med hjernen min, bare så det er sagt. Er lei nå. 

På YouTube kan du også finne "bevis" for at jorda er flat og at Holocaust aldri skjedde.

YouTube er en versting når det gjelder spredning av feilinformasjon, løgn og konspiratorisk rør. Det bør således være et nettsted man styrer unna hvis det er sannheten man er ute etter. 

stjernestøv
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Janus30 skrev:

På YouTube kan du også finne "bevis" for at jorda er flat og at Holocaust aldri skjedde.

YouTube er en versting når det gjelder spredning av feilinformasjon, løgn og konspiratorisk rør. Det bør således være et nettsted man styrer unna hvis det er sannheten man er ute etter. 

Det er av legen og psykiatere som før har jobbet i psykiatrien. Noen an dem har jobbet i medisin industrien.

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er av legen og psykiatere som før har jobbet i psykiatrien. Noen an dem har jobbet i medisin industrien.

Det kan forsatt være feilinformasjon, løgn og konspiratorisk rør.

Anonymkode: 655bb...2db

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...