Gå til innhold

Legges inn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trodde ikke skulle synes det var ok, men det er helt greit nå. Er så skuffa over meg selv, at enda ikke fungerer, at ikke kan jobbe, at har for lite energi til barna,  og at jeg kunne bli så destruktiv. At jeg ikke kan love å skjerpe meg trass tilbud om ambulant team.  Kunne takket pent ja, men kravet var da at jeg kutta ut det tullet jeg holder på med. Håper de ikke tror det tullet er min vanlige strategi å takle negativ effekt på. Det er ikke det. Heg pleier være konstruktiv, holde ut, Trodde ikke skulle synke så dypt igjen.

Men.. jeg må holde ut inne. Ikke forsøke lure dem (det er sikkert mulig). Gjøre det som er bra. Litt lettere med folk rundt meg, håper jeg.

Anonymkode: 480fe...f6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var betingelsen fra ambulant team at du sluttet med tullet du driver med? Hva slags tull?

FjellOgDalar
Skrevet

Ja, hva legger de i å "tulle" ? Jeg har fått ambulante tjenester tross at jeg har vært temmelig selvdestruktiv i perioder. De skal jo liksom være der for å støtte en, og stille som koordinator om man har en individuell plan. Min kontakt er og et bindeledd til psykiateren min om  hun blir bekymret og lurer på om jeg trenger en innleggelse.

Men man bør jo ha en motivasjon for å komme ut av det selvdestruktive - hvis ikke, er det vanskelig for andre å hjelpe deg. Kan det være begrunnelsen deres?

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Kvitr skrev:

Var betingelsen fra ambulant team at du sluttet med tullet du driver med? Hva slags 

Ja, slutte å ta for mye medisin for å sove mest 

10 timer siden, FjellOgDalar skrev:

Ja, hva legger de i å "tulle" ? Jeg har fått ambulante tjenester tross at jeg har vært temmelig selvdestruktiv i perioder. De skal jo liksom være der for å støtte en, og stille som koordinator om man har en individuell plan. Min kontakt er og et bindeledd til psykiateren min om  hun blir bekymret og lurer på om jeg trenger en innleggelse.

Men man bør jo ha en motivasjon for å komme ut av det selvdestruktive - hvis ikke, er det vanskelig for andre å hjelpe deg. Kan det være begrunnelsen deres?

De mente ikke at jeg ikke skulle få hjelp.  Bare at ikke DE kunne ikke hjelpe. At det ikke var trygt nok kanskje. Akkurat da. Kanskje senere.

Anonymkode: 480fe...f6e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...