Gå til innhold

En sart sjel som gråter lett. Hjelp. Trenger noen gode ord.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en utrolig sart sjel. Hopper på krykker grunnet skade i foten også sliter jeg psykisk.

Jeg har emosjonell ustabilitet personlighetsforstyrrelse, tvangslidelse alvorlige depressive episoder etc etc..

Tåler lite før jeg begynner å gråte eller sliten psykisk. Nå med problemer med foten i tillegg så har jeg lett for å grave meg ned. 😔  Holder hodet så vidt over vannoverflaten.

Andre med liknende situasjon eller erfaringer?

Ble du innlagt eller hva skjedde?

Trenger noen gode ord. Tusen takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan minne deg på at foten blir bra igjen, at det kun er en midlertidig ekstra belastning (forhåpentligvis). Og ellers prøve å gi deg selv omsorg og be om støtte fra de rundt deg. Gjøre ting som vanligvis gir deg glede. 

Eller rett og slett bare tillate deg å være lei, i trygg forvissing om at det går over. Ofte er det slitsomt og belastende i seg selv å kjempe i mot alle følelsene vi kaller negative. Prøv å si noe a la «Akkurat nå er det sånn. Det er kjipt og vondt, men jeg er trygg og det går over». 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...