AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 Skrevet 25. juli 2018 Føler meg tom og svært irritabel. Blir overveldet av ingenting , sover dårlig og tenker på døden som en fluktvei. Psykologen mener at irritabelitet er et godt tegn. At man da på en måte har kamplyst og livsvilje. At det betyr at man er på vei ut av det apitiske og depressive. Jeg vet ikke lenger hva jeg skal tro, blir så forvirret av det hele. Anonymkode: 4139d...a14 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. juli 2018 Skrevet 26. juli 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler meg tom og svært irritabel. Blir overveldet av ingenting , sover dårlig og tenker på døden som en fluktvei. Psykologen mener at irritabelitet er et godt tegn. At man da på en måte har kamplyst og livsvilje. At det betyr at man er på vei ut av det apitiske og depressive. Jeg vet ikke lenger hva jeg skal tro, blir så forvirret av det hele. Anonymkode: 4139d...a14 Irritabilitet er en meget destruktiv ting så det er jeg ikke enig, men det kan ligge mye styrke i sinne. Jeg var så sint en gang at jeg vasket hele huset. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.