AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 Skrevet 26. juli 2018 Jeg synes det er så jævlig plagsomt å forholde meg til andre mennesker for tiden. Jeg er så redd for å bli misforstått. Snakker de om meg? har de hørt meg snakke noe perverst i søvne, med vinduet oppe osv. Jeg går helst på butikken sent på kvelden for å slippe å møte folk. Hater å ha det sånn. Jeg har aldri vært noen sosialt menneske, men nå skremmer nesten alle meg. Spessielt de som vet hvem jeg er, klarer ikke å gå forbi mennesker og naboer Spessielt. Går det rykter om meg, snakker de om meg? Prøver å høre hva de snakker om når jeg sitter med vinduet oppe om kvelden hører jeg navnet mitt bli nevnt?.. Ikke tydelig å klart, men kanskje viskende. Anonymkode: d9507...e52 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 Skrevet 26. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er så jævlig plagsomt å forholde meg til andre mennesker for tiden. Jeg er så redd for å bli misforstått. Snakker de om meg? har de hørt meg snakke noe perverst i søvne, med vinduet oppe osv. Jeg går helst på butikken sent på kvelden for å slippe å møte folk. Hater å ha det sånn. Jeg har aldri vært noen sosialt menneske, men nå skremmer nesten alle meg. Spessielt de som vet hvem jeg er, klarer ikke å gå forbi mennesker og naboer Spessielt. Går det rykter om meg, snakker de om meg? Prøver å høre hva de snakker om når jeg sitter med vinduet oppe om kvelden hører jeg navnet mitt bli nevnt?.. Ikke tydelig å klart, men kanskje viskende. Anonymkode: d9507...e52 Medisiner kan hjelpe på dette, en dose AP kan redusere betraktelig den tilstanden du er i. Du trenger ikke bli sosial, det er ikke det jeg mener men du vil trolig oppleve å ha mindre mistenksomhet. Anonymkode: 72ceb...6c4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 Skrevet 26. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Medisiner kan hjelpe på dette, en dose AP kan redusere betraktelig den tilstanden du er i. Du trenger ikke bli sosial, det er ikke det jeg mener men du vil trolig oppleve å ha mindre mistenksomhet. Anonymkode: 72ceb...6c4 Jeg går allerede på AP, men det kan jo kanskje være noe å øke dosen. Anonymkode: d9507...e52 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.