Gå til innhold

Folk jeg går forbi er hinder på veien hjem.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er så jævlig plagsomt å forholde meg til andre mennesker for tiden. Jeg er så redd for å bli misforstått. Snakker de om meg? har de hørt meg snakke noe perverst i søvne, med vinduet oppe osv. Jeg går helst på butikken sent på kvelden for å slippe å møte folk.

Hater å ha det sånn. Jeg har aldri vært noen sosialt menneske, men nå skremmer nesten alle meg. Spessielt de som vet hvem jeg er, klarer ikke å gå forbi mennesker og naboer Spessielt. Går det rykter om meg, snakker de om meg? Prøver å høre hva de snakker om når jeg sitter med vinduet oppe om kvelden hører jeg navnet mitt bli nevnt?.. Ikke tydelig å klart, men kanskje viskende.

Anonymkode: d9507...e52

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er så jævlig plagsomt å forholde meg til andre mennesker for tiden. Jeg er så redd for å bli misforstått. Snakker de om meg? har de hørt meg snakke noe perverst i søvne, med vinduet oppe osv. Jeg går helst på butikken sent på kvelden for å slippe å møte folk.

Hater å ha det sånn. Jeg har aldri vært noen sosialt menneske, men nå skremmer nesten alle meg. Spessielt de som vet hvem jeg er, klarer ikke å gå forbi mennesker og naboer Spessielt. Går det rykter om meg, snakker de om meg? Prøver å høre hva de snakker om når jeg sitter med vinduet oppe om kvelden hører jeg navnet mitt bli nevnt?.. Ikke tydelig å klart, men kanskje viskende.

Medisiner kan hjelpe på dette, en dose AP kan redusere betraktelig den tilstanden du er i. Du trenger ikke bli sosial, det er ikke det jeg mener men du vil trolig oppleve å ha mindre mistenksomhet.

Anonymkode: 72ceb...6c4

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Medisiner kan hjelpe på dette, en dose AP kan redusere betraktelig den tilstanden du er i. Du trenger ikke bli sosial, det er ikke det jeg mener men du vil trolig oppleve å ha mindre mistenksomhet.

Anonymkode: 72ceb...6c4

Jeg går allerede på AP, men det kan jo kanskje være noe å øke dosen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...