Gå til innhold

Lager du deg ditt eget språk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lager meg hemmelige språk. Bare enkelte setninger, for å skjule hva jeg mener, om noen skulle høre meg snakke feks i søvne. Eller hvis jeg forglemmer meg å begynner å "reggle" ute blant folk. Det er en fin forsvarsmekanisme, for meg.

Kan du tenke hva jeg mener når jeg sier. Det hjelper også å ha noen regler å ty til som kan fylle tomrommet for å hindre att hjernen fylles av svada og ord-salat.

Anonymkode: 108cb...f6c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg forstår men akkurat det er vel et av flere mulige psykotiske trekk hos en person.? Jeg savner mer det å være ute i jobben og der få faglig påfyll i form av prosjektarbeid eller testing av system. Når man prater litt med kanskje andre kunder i matbutikken som leter etter ketchup eller gule lapper så utvider man og finpusser sitt eget språk og utvider sitt ordforråd litt. Noen ord  om været kan gi ens egen tanke en mer positiv vending for dagen og man kjøper kanskje med en bok med hjem. Hørte en dame si hun ønsket kik pris for alle bøker for da var det mye lettere å løpe tilbake å kjøpe en til eller noe sånt. Mange morsomme ordvekslingen spesielt i vår tid. Skulle trodd alle var psykotiske. Som en i familien så. Sett at alle legens pasienter ble syke samtidig.Det skjer jo ikke statistisk. Man får håpe at iallefall legen holder seg frisk.

Anonymkode: 1408b...cf2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...