ISW Skrevet 30. juli 2018 Skrevet 30. juli 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar. Håper så inderlig at det går fort for vil så gjerne hjem. De sier jeg skal få dra hjem når det er bedring men det må vel vises allerede i morgen vel? 1 døgn uten? Du har rett i at jeg har en jobb å gjøre med å klare å la være å gjøre dette igjen. Når trykket blir for stort inni meg så gjør jeg dumme ting. Men trodde ikke det skulle bli så styr... Anonymkode: e1367...8f5 Jeg skjønner at folk drikker eller ruser seg når de har det vanskelig. Men å ta overdoser av noe som gjør uroen ti ganger verre er vanskelig for meg å forstå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 Skrevet 30. juli 2018 5 minutter siden, issomethingwrong skrev: Jeg skjønner at folk drikker eller ruser seg når de har det vanskelig. Men å ta overdoser av noe som gjør uroen ti ganger verre er vanskelig for meg å forstå. Det som er ekstra vanskelig å forstå, er at denne formen for selvskading velges også av helsepersonell. Anonymkode: 04e9a...7f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 Skrevet 30. juli 2018 Jeg forstår at det er vanskelig å forstå. Kan det bli lettere å forstå om jeg sier jeg har stemmer i hodet (som jeg vet er mine egne) som overtar og kommanderer og når jeg gjør som stemmen vil blir jeg roligere, Dvs, jeg får det roligere inni hodet. Ikke rent kroppslig. Anonymkode: e1367...8f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 Skrevet 30. juli 2018 Det er godt du får hjelp nå i alle fall, men du må ikke gjøre dette igjen. Jeg har selv erfaring med stemmer i hodet, men heldigvis ikke selvskading. Anonymkode: 9cd36...d8d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.