Gå til innhold

Føler alt jeg gjør er galt for tiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler at «alt» jeg gjør er galt for tiden og at noen er lei av meg og irritert på meg. Og at jeg har ødelagt mye for meg selv. Jeg bare merker det. 

Hvordan håndterer andre slike følelser? 

Jeg vurderer å bare trekke meg unna folk som gjør meg usikker. 

Anonymkode: fb5ac...4f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler i perioder at alle er sinte på meg, uten at jeg vet/skjønner hvorfor. Det er gjerne i begynnelsen av en dårlig periode. Min løsning er ikke å holde meg unna folk, men heller å tørre og spørre om de er sinte eller at jeg bare ignorerer den følelsen. Så lenge jeg ikke vet om jeg har gjort eller sagt noe galt så har jeg antageligvis ikke gjort det. Men det er en vond følelse.

Kan det være slik for deg, at du er litt ekstra sårbar nå?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg føler i perioder at alle er sinte på meg, uten at jeg vet/skjønner hvorfor. Det er gjerne i begynnelsen av en dårlig periode. Min løsning er ikke å holde meg unna folk, men heller å tørre og spørre om de er sinte eller at jeg bare ignorerer den følelsen. Så lenge jeg ikke vet om jeg har gjort eller sagt noe galt så har jeg antageligvis ikke gjort det. Men det er en vond følelse.

Kan det være slik for deg, at du er litt ekstra sårbar nå?

Ok. Jeg tror nok det.. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Føler at «alt» jeg gjør er galt for tiden og at noen er lei av meg og irritert på meg. Og at jeg har ødelagt mye for meg selv. Jeg bare merker det. 

Hvordan håndterer andre slike følelser? 

Jeg vurderer å bare trekke meg unna folk som gjør meg usikker. 

Du kan begynne med å stille deg selv spørsmål om hvorfor du tenker slik du gjør og realitets-sjekke tankene dine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...