AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Skrevet 28. juli 2018 Føler at «alt» jeg gjør er galt for tiden og at noen er lei av meg og irritert på meg. Og at jeg har ødelagt mye for meg selv. Jeg bare merker det. Hvordan håndterer andre slike følelser? Jeg vurderer å bare trekke meg unna folk som gjør meg usikker. Anonymkode: fb5ac...4f7 0 Siter
emilie321 Skrevet 28. juli 2018 Skrevet 28. juli 2018 Jeg føler i perioder at alle er sinte på meg, uten at jeg vet/skjønner hvorfor. Det er gjerne i begynnelsen av en dårlig periode. Min løsning er ikke å holde meg unna folk, men heller å tørre og spørre om de er sinte eller at jeg bare ignorerer den følelsen. Så lenge jeg ikke vet om jeg har gjort eller sagt noe galt så har jeg antageligvis ikke gjort det. Men det er en vond følelse. Kan det være slik for deg, at du er litt ekstra sårbar nå? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, emilie321 skrev: Jeg føler i perioder at alle er sinte på meg, uten at jeg vet/skjønner hvorfor. Det er gjerne i begynnelsen av en dårlig periode. Min løsning er ikke å holde meg unna folk, men heller å tørre og spørre om de er sinte eller at jeg bare ignorerer den følelsen. Så lenge jeg ikke vet om jeg har gjort eller sagt noe galt så har jeg antageligvis ikke gjort det. Men det er en vond følelse. Kan det være slik for deg, at du er litt ekstra sårbar nå? Ok. Jeg tror nok det.. Anonymkode: fb5ac...4f7 0 Siter
XbellaX Skrevet 28. juli 2018 Skrevet 28. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Føler at «alt» jeg gjør er galt for tiden og at noen er lei av meg og irritert på meg. Og at jeg har ødelagt mye for meg selv. Jeg bare merker det. Hvordan håndterer andre slike følelser? Jeg vurderer å bare trekke meg unna folk som gjør meg usikker. Anonymkode: fb5ac...4f7 Du kan begynne med å stille deg selv spørsmål om hvorfor du tenker slik du gjør og realitets-sjekke tankene dine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.