Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det funker i hvert fall utmerket mot bipolare depresjoner.

Skrevet
24 minutter siden, kupton skrev:

Det funker i hvert fall utmerket mot bipolare depresjoner.

Kanskje jeg må øke dosen på medisin da, etter de siste blodprøvene var verdien på 0,6. AD lite eller ingen virkning på mine depresjoner. Følte meg forresten ganske bra i starten etter at jeg hadde begynt med Litium.

Skrevet

0,6 sies å være den vanligste vedlikeholdskonsentrasjon. Om en skal behandle en pågående depresjon, vil de fleste ønske at konsentrasjonen er i området 08.-0.9.

Skrevet
7 minutter siden, kupton skrev:

0,6 sies å være den vanligste vedlikeholdskonsentrasjon. Om en skal behandle en pågående depresjon, vil de fleste ønske at konsentrasjonen er i området 08.-0.9.

Takk! Skal ringe å ordne meg time til psykiateren. Det største problemet blir vel egentlig om magen tåler å øke dosen, litium er ikke særlig snill mot magen.

Skrevet

Det ble ingen time på meg for han psykiateren har sluttet, så nå må jeg igjen vente på en ny psykiater. Kan jo bli spennende å høre va den nye psykiateren mener for det virker som alle har ulike meninger. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...