Gå til innhold

Fastlegen sa at han har jobbet som lege i 10 år, men på helsenorge står det at han fikk autorisasjon i 2014?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig byttet fastlege og da jeg hadde min første time hos han spurte jeg han om hvor lenge han hadde jobbet som lege og han svarte da at han hadde jobbet som lege i 10 år. Men jeg sjekket nettopp helsenorge og så ved en tilfeldighet at det står at han fikk autorisasjon i 2014. Er det noen som vet hva dette betyr? Har han tidligere mistet lisensen for eksempel? Jeg vet at han er spesialist i allmennmedisin, kan det bare være det at det var da han var ferdig med spesialiseringen sin og at det er dette året som står? Synes det hele er veldig merkelig.

Anonymkode: c5205...908

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nylig byttet fastlege og da jeg hadde min første time hos han spurte jeg han om hvor lenge han hadde jobbet som lege og han svarte da at han hadde jobbet som lege i 10 år. Men jeg sjekket nettopp helsenorge og så ved en tilfeldighet at det står at han fikk autorisasjon i 2014. Er det noen som vet hva dette betyr? Har han tidligere mistet lisensen for eksempel? Jeg vet at han er spesialist i allmennmedisin, kan det bare være det at det var da han var ferdig med spesialiseringen sin og at det er dette året som står? Synes det hele er veldig merkelig.

Hvor gammel er han da?

Anonymkode: e22a2...78c

Skrevet

Det passer godt med tiden for godkjenning som spesialist.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er han da?

Er ikke helt sikker, men rundt 50 år gammel.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, kupton skrev:

Det passer godt med tiden for godkjenning som spesialist.

Ok, så da er det året han fikk spesialistgodkjennelse som står oppført, altså?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, så da er det året han fikk spesialistgodkjennelse som står oppført, altså?

På min fastlege står det "Autorisert som lege i xxxx", og under "Spesialist i allmennmedisin". Det årstallet som står var ikke det året han fikk spesialistgodkjennelse.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke helt sikker, men rundt 50 år gammel.

Høres sent ut å bli ferdig utdannet lege som 45 åring.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På min fastlege står det "Autorisert som lege i xxxx", og under "Spesialist i allmennmedisin". Det årstallet som står var ikke det året han fikk spesialistgodkjennelse.

Ok. Hos min fastlege står det ikke at han er spesialist i allmennmedisin, men det står "startet som fastlege i (navn på by) i 1. januar 2017".

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres sent ut å bli ferdig utdannet lege som 45 åring.

Ja, det er jo det, men jeg vet at han startet på en bachelor i noe annet før han avsluttet den for å begynne på medisin studiet.

AnonymBruker
Skrevet

Det er en masse bare svindel og bedrag i det norske samfunn mer og  mer. Det er ikke noe som lenger ikke er på gli. Enkelte burde bare "gå hjem å legge seg."

Anonymkode: ff0c3...788

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en masse bare svindel og bedrag i det norske samfunn mer og  mer. Det er ikke noe som lenger ikke er på gli. Enkelte burde bare "gå hjem å legge seg."

Beklager, men jeg skjønner virkelig ikke hva du mener eller vil frem til med det du sier. Jeg ser heller ikke hvilken relevans det har for det jeg spør om?

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du bør vurdere et legebesøk.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men jeg skjønner virkelig ikke hva du mener eller vil frem til med det du sier. Jeg ser heller ikke hvilken relevans det har for det jeg spør om?

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Tankeforstyrrelse

Er nok dette som er årsaken til det svaret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...