AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 Skrevet 1. august 2018 Hei. Jeg jobber på samme plass som min farmor. Jeg og en annen kollega snakket om at det var viktig å ta vare på relasjoner en hadde når en ble gammel, og ikke bare satt ensom på et sykehjem. "Som man reder ligger man" osv. Jeg fortalte da at jeg hadde en svigeroldemor som ikke ville ha stort mye med den ingifte familien og gjøre, og at hun ikke ombestemte seg før det var for sent. Min kollega spurte da om dette dreide seg om min farmors svigermor, hvor jeg svarte ja. Jeg har nå utrolig dårlig samvittighet, jeg vet nesten ikke om jeg klarer å leve med meg selv på grunn av dette. Var dette for personlig, eller overreagerer jeg? Anonymkode: 0e874...144 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 Skrevet 1. august 2018 Jeg hadde ikke sagt det fordi for meg hadde blitt for personlig, men jeg tenker også at slike ting er opp til hver enkelt person å vurdere selv. Du har uansett sagt det nå, så det er jo dessverre lite du kan gjøre med det bortsett fra å prøve å la det gå og ikke tenke mer over det. Gjort er gjort og sagt er sagt. Anonymkode: ba447...8bd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 Skrevet 1. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg jobber på samme plass som min farmor. Jeg og en annen kollega snakket om at det var viktig å ta vare på relasjoner en hadde når en ble gammel, og ikke bare satt ensom på et sykehjem. "Som man reder ligger man" osv. Jeg fortalte da at jeg hadde en svigeroldemor som ikke ville ha stort mye med den ingifte familien og gjøre, og at hun ikke ombestemte seg før det var for sent. Min kollega spurte da om dette dreide seg om min farmors svigermor, hvor jeg svarte ja. Jeg har nå utrolig dårlig samvittighet, jeg vet nesten ikke om jeg klarer å leve med meg selv på grunn av dette. Var dette for personlig, eller overreagerer jeg? Anonymkode: 0e874...144 Jeg hadde helt seriøst ikke reagert engang. Anonymkode: 6fef5...205 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 Skrevet 1. august 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg jobber på samme plass som min farmor. Jeg og en annen kollega snakket om at det var viktig å ta vare på relasjoner en hadde når en ble gammel, og ikke bare satt ensom på et sykehjem. "Som man reder ligger man" osv. Jeg fortalte da at jeg hadde en svigeroldemor som ikke ville ha stort mye med den ingifte familien og gjøre, og at hun ikke ombestemte seg før det var for sent. Min kollega spurte da om dette dreide seg om min farmors svigermor, hvor jeg svarte ja. Jeg har nå utrolig dårlig samvittighet, jeg vet nesten ikke om jeg klarer å leve med meg selv på grunn av dette. Var dette for personlig, eller overreagerer jeg? Anonymkode: 0e874...144 Jeg synes det er litt ugreit at du forteller om ting din farmor kanskje synes er privat til en felles kollega. Foreslår at du forteller det til din farmor og beklager om hun syntes du ikke skulle ha sagt det. Anonymkode: 69bc8...9c9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 Skrevet 1. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er litt ugreit at du forteller om ting din farmor kanskje synes er privat til en felles kollega. Foreslår at du forteller det til din farmor og beklager om hun syntes du ikke skulle ha sagt det. Anonymkode: 69bc8...9c9 Hvorfor det? For å lette sin samvittighet? Er det en reell sjanse for at kollegaen treffer på farmoren? Anonymkode: 6fef5...205 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 Skrevet 1. august 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? For å lette sin samvittighet? Er det en reell sjanse for at kollegaen treffer på farmoren? Anonymkode: 6fef5...205 Farmoren er jo også en kollega med hun som ble fortalt dette. Hadde jeg vært farmoren, så ville jeg likt å vite om en kollega hadde blitt fortalt såpass personlige ting. Anonymkode: 69bc8...9c9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 Skrevet 1. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Farmoren er jo også en kollega med hun som ble fortalt dette. Hadde jeg vært farmoren, så ville jeg likt å vite om en kollega hadde blitt fortalt såpass personlige ting. Anonymkode: 69bc8...9c9 La ikke merke til første setning sorry 🙂 Anonymkode: 6fef5...205 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.