Gå til innhold

Kronisk Hodepine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kronisk hodepine, jeg har hodepine nesten hele tiden, den blir svakere av og til, men jeg har hodepine nesten hele tiden, jeg vet ikke hva som fører til dette, men jeg får ikke sove eller noe. 

Anonymkode: 52e63...e8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er vanskelig å leve et normalt liv med hodepine.   
Du bør gå til fastlegen din og få en diagnose.  Det finnes mange årsaker til hodepine, og det er viktig å finne ut hvilken type du har av følgende grunner:

• Å kunne behandle bakenforliggende årsaker hvis de finnes
  • og / eller hjelpe deg til mindre smerter hvis hodepinen er alene. 

Mens du venter på timen, kan du fylle ut hodepineskjema enten på papir eller bruke en app på telefonen din.
Det gir følgende fordeler:

• Legen (og du) får raskt et fullstendig bilde av hvor plaget du er.
  • Når du får medisiner eller andre tiltak, kan dere lett se om det gir bedring, ved å sammenligne hvordan du har det nå, med hvordan du har det etterpå.

Hodepineforeningen har noen skjemaer her:  

https://hodepinenorge.no/skjemaer/

Endret av Kalevaala
La til link
AnonymBruker
Skrevet

Har du vært hos fastlegen din og tatt det opp med ham eller henne?

Anonymkode: ff8f9...257

Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endret av Stealthy
FjellOgDalar
Skrevet

Høres slitsomt ut. Ville absolutt kontaktet lege, da mange typer hodepine kan behandles.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...