AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 Skrevet 3. august 2018 Jeg ble tvangsinnlagt i går og jeg fant ut at moren min ble informert om dette, til tross for at jeg spesifikt sa at jeg ikke ønsket dette. Hat psyk lov til dette? Anonymkode: 65eb8...133 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 Skrevet 3. august 2018 Ja, det er i alle fall det jeg har blitt informert om fra mine behandlere. Mine pårørende har også blitt informert om at jeg har et tvangsvedtak mot min vilje til tross for at jeg sa tydelig i fra om at jeg ikke ønsket at de skulle få vite det. Anonymkode: 97a9f...1cb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 Skrevet 3. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble tvangsinnlagt i går og jeg fant ut at moren min ble informert om dette, til tross for at jeg spesifikt sa at jeg ikke ønsket dette. Hat psyk lov til dette? Anonymkode: 65eb8...133 Dersom pasienten mangler samtykkekompetanse og motsetter seg helsehjelp skal helsepersonell involvere nærmeste pårørende før vedtak om helsehjelp fattes. Anonymkode: a229a...29c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.