kupton Skrevet 4. august 2018 Skrevet 4. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, jeg skjønner. Hva med giftinformasjonen da? Kan man ringe dem med et slikt spørsmål? Anonymkode: 15139...10b Nei, det kan man ikke. Giftinformasjonssentralen er for akutte forgiftninger. Storparten av ting i livet kan planlegges. Du kan nå planlegge å ringe fastlegen på mandag. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 4. august 2018 Skrevet 4. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Åja, da så. Hva med apotek da? Anonymkode: 15139...10b Hvorfor er det så vanskelig å ringe din egen lege? Det er legen din som kjenner deg og hvilke andre medisiner du går på. Han eller hun kan gi deg det beste svaret. 0 Siter
ISW Skrevet 4. august 2018 Skrevet 4. august 2018 Jeg føler at budskapet virkelig må inn med teskje her. Den eneste som kan uttale seg om dette er legen som skrev ut medisinen. Ikke legevakten, ikke giftinformasjonssentralen, ikke apotek, ikke forumdeltakere, ikke svigermor, ikke spåkoner, ikke mannen i gata, ikke andre leger, ikke Mor Teresa. Ingen andre enn legen som skrev ut medisinen. Var det forståelig? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 Skrevet 4. august 2018 23 minutter siden, kupton skrev: Nei, det kan man ikke. Giftinformasjonssentralen er for akutte forgiftninger. Storparten av ting i livet kan planlegges. Du kan nå planlegge å ringe fastlegen på mandag. For ordens skyld: Det er ikke trådstarter som kommer med alle disse kommentarene om legevakt, giftinfo, apotek etc. Det er nok en som etter hvert leker kverulant i tråden;-) Anonymkode: 85ef9...281 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 Skrevet 4. august 2018 26 minutter siden, kupton skrev: Nei, det kan man ikke. Giftinformasjonssentralen er for akutte forgiftninger. Storparten av ting i livet kan planlegges. Du kan nå planlegge å ringe fastlegen på mandag. 17 minutter siden, Eva Sofie skrev: Hvorfor er det så vanskelig å ringe din egen lege? Det er legen din som kjenner deg og hvilke andre medisiner du går på. Han eller hun kan gi deg det beste svaret. 13 minutter siden, issomethingwrong skrev: Jeg føler at budskapet virkelig må inn med teskje her. Den eneste som kan uttale seg om dette er legen som skrev ut medisinen. Ikke legevakten, ikke giftinformasjonssentralen, ikke apotek, ikke forumdeltakere, ikke svigermor, ikke spåkoner, ikke mannen i gata, ikke andre leger, ikke Mor Teresa. Ingen andre enn legen som skrev ut medisinen. Var det forståelig? Greit, jeg skjønner. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For ordens skyld: Det er ikke trådstarter som kommer med alle disse kommentarene om legevakt, giftinfo, apotek etc. Det er nok en som etter hvert leker kverulant i tråden;-) Anonymkode: 85ef9...281 Jeg vil ikke si at jeg kverulerer når jeg bare spør? Anonymkode: 15139...10b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.