Gå til innhold

Psykiatrisk avdeling i morgen! Skal skal ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok. 

Er det noen mulighet for at du blir overført til DPS avdelingen i Tromsø dersom du ønsker det?

Anonymkode: eb96d...784

Ene gangen her i år jeg var innlagt så skadet jeg meg 2 ganger inne på avdelingen på rommet. Jeg ble ikke kastet ut derfra men kontakten lurte på om de klarte å passe godt nok på meg der inne. Selvfølgelig kan de ikke leie meg i hånden 24 7.. Men ikke alltid de har tid til pasientene når det kanskje oppstår ting heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jeg var mye på rommet, de oppfordret meg til å komme ut. 

Det gjør de med meg også. Prøver å sitte mest mulig i felles arealet, å de har hengt på meg når skadetrangen har vært ille..

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Kvitr skrev:

Det gjør de med meg også. Prøver å sitte mest mulig i felles arealet, å de har hengt på meg når skadetrangen har vært ille..

Ok. Det er ikke alltid lett å sitte i felles stua. Noen ganger trenger man bare ro og fred. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok. Det er ikke alltid lett å sitte i felles stua. Noen ganger trenger man bare ro og fred. 

Helt sant..  Men noen ganger så henger de over meg som kleggerom jeg ikke har det så bra.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Kvitr skrev:

Helt sant..  Men noen ganger så henger de over meg som kleggerom jeg ikke har det så bra.

Det er jo bra det da at de henger over deg om du ikke har det bra, de er jo der for å hjelpe. 

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er jo bra det da at de henger over deg om du ikke har det bra, de er jo der for å hjelpe. 

Absolutt!

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Kvitr skrev:

Ene gangen her i år jeg var innlagt så skadet jeg meg 2 ganger inne på avdelingen på rommet. Jeg ble ikke kastet ut derfra men kontakten lurte på om de klarte å passe godt nok på meg der inne. Selvfølgelig kan de ikke leie meg i hånden 24 7.. Men ikke alltid de har tid til pasientene når det kanskje oppstår ting heller..

Nei, det skal som oftest mye til før at man ender opp med å få fastvakt.

Anonymkode: eb96d...784

Skrevet
4 timer siden, Kvitr skrev:

Legger meg inn på psykiatrisk avdeling i morgen!

Måtte ha i dag å bestemme meg på før jeg bestemmer meg 100%.

Er det andre som er inne på psykiatrisk avdeling?

Hvorfor er du der?

Lykke til!

Ja, er det, men mye på perm., sover bedre hjemme, utskrivelse i morgen.

Depresjon 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror psykose har å gjøre ofte med overbelastninget man har vært utsatt for kanskje som barn som man der og da ingen hjelp fikk for men ikke kunne snakke om engang. Kanskje knapt i dag har et språk for. Jeg fant en del barnetegninger som nok for min del underbygger mye dette. Tilpassede medisiner kan hjelpe en noe er min erfaring. Heldigvis har jeg ikke vært innlagt annet enn to uker for en mannsalder siden. I dag består mine problemer mest i somatiske ti g som dårlig pust på grunn av røking og mye stillesitting og et passivt liv på mange måter.

Håper du kommer et fint sted. Vil ønske alt godt.😊

Anonymkode: bc001...a27

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...