Gå til innhold

Hvilken erfaring har du med å være innlagt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken erfaring har du med å være innlagt? Var du innlagt ved psykiatrisk sykehus eller DPS? Hvilken avdeling?

Anonymkode: b1bfe...db3

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken erfaring har du med å være innlagt? Var du innlagt ved psykiatrisk sykehus eller DPS? Hvilken avdeling?

DPS og en gang en avd for psykoser. Greit nok det når man trenger det. Men likte meg best på avd for psykoser, var en rolig atmosfære der. 

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, stjernestøv skrev:

DPS og en gang en avd for psykoser. Greit nok det når man trenger det. Men likte meg best på avd for psykoser, var en rolig atmosfære der. 

Takk for svar.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar.

Jo bare hyggelig. På DPS var det flere av de ansatte som var mest opptatt av strikking, det irriterte meg litt. Satt med nesa i strikketøyet og enset ikke oss rundt. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jo bare hyggelig. På DPS var det flere av de ansatte som var mest opptatt av strikking, det irriterte meg litt. Satt med nesa i strikketøyet og enset ikke oss rundt. 

De inntrykket har faktisk jeg og. Samme gjelder avdelingene på psykiatrisk sykehus. De ansatte er dessverre aller mest opptatt av å strikke, spille kort, drikke kaffe og snakke med hverandre heller enn å prøve å ta vare på pasientene de har.

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De inntrykket har faktisk jeg og. Samme gjelder avdelingene på psykiatrisk sykehus. De ansatte er dessverre aller mest opptatt av å strikke, spille kort, drikke kaffe og snakke med hverandre heller enn å prøve å ta vare på pasientene de har.

Ja det er sant, de snakker med hverandre men ikke pasientene. Det er jo egentlig tragisk. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja det er sant, de snakker med hverandre men ikke pasientene. Det er jo egentlig tragisk. 

Det er det.

AnonymBruker
Skrevet

Overraskende positiv opplevelse ved en avdeling . Ble møtt med varme  og respekt av fler. Da jeg kom fortvilt  og skamfull for  andre gang på en mnd spurte en om jeg ville ha vafler Ville jo ikke det når livet var rast sammen , men jeg husker  vennligheten i stemmen til den som spurte.. Den har brent seg fast , er jeg så enkel !?

Merkelig men det var « omsorgen « som først ga meg tro på at dette var mennesker som ville hjelpe. Samtalene kom gradvis med tilliten og mine samlede erfaringer med at de ville meg vel og syns jeg trengte å være der.

Anonymkode: 43db8...614

AnonymBruker
Skrevet

Dps sin avdeling ved flere anledninger.

De er for det meste opptatt med å løse kryssord å strikke. Om det er noe  gamle kjerringer som er pensjonerte men bare jobber litt. De sitter ofte å bare skravler om strikking å barnebarn!

Ofte ser ikke ansatte på deg når du bare vandrer rundt å rundt å ikke vet hva du gjør.. 

Anonymkode: 36353...7e2

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overraskende positiv opplevelse ved en avdeling . Ble møtt med varme  og respekt av fler. Da jeg kom fortvilt  og skamfull for  andre gang på en mnd spurte en om jeg ville ha vafler Ville jo ikke det når livet var rast sammen , men jeg husker  vennligheten i stemmen til den som spurte.. Den har brent seg fast , er jeg så enkel !?

Merkelig men det var « omsorgen « som først ga meg tro på at dette var mennesker som ville hjelpe. Samtalene kom gradvis med tilliten og mine samlede erfaringer med at de ville meg vel og syns jeg trengte å være der.

Anonymkode: 43db8...614

Så fint.

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dps sin avdeling ved flere anledninger.

De er for det meste opptatt med å løse kryssord å strikke. Om det er noe  gamle kjerringer som er pensjonerte men bare jobber litt. De sitter ofte å bare skravler om strikking å barnebarn!

Ofte ser ikke ansatte på deg når du bare vandrer rundt å rundt å ikke vet hva du gjør.. 

Anonymkode: 36353...7e2

Samme erfaring har jeg dessverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...