Gå til innhold

det eneste jeg ønsker meg...


Gjest mamama

Anbefalte innlegg

Gjest mamama

I dag har jeg bursdag, og det eneste jeg ønsker meg kan jeg ikke få!!! Martin er død, og jeg kan ikke få gjort noe med det, jeg kan aldri få han tilbake.

Jeg er så lei meg, jeg savner han så. Min store, flotte, friske gutt, som døde 6 år gammel. Det er helt grusom!!!!!

Storebroren (8 år) til Martin sa "tenk om vi kunne ønsket oss Martin tilbake, da kunne jeg jo bare lagt kabal helt til den hadde gått opp"!!!

Tenk om vi kunne det.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tankefull

Kjære mamama!

Gratulerer med dagen...

Føler med deg i savnet etter det eneste vi ønsker oss,men ikke kan få!Barn sier så mye fint;tenk om vi kunne legge kabal til den gikk opp og alt var helt bra igjen.Tenk om det,du...

"Love is all.

The laughter and the tears that fall,

The mundane and the magical,

Love is all,

All is love."(Marc Anthony)

Ha en god dag,mamama og ta godt vare på deg selv ,partneren og barna dine.Varme tanker går til deg fra mamma`n til Nestor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, Mamama.

Det er en bitter og rar dag for deg kan jeg tro.. Den første bursdagen uten Martin.

Gaver blir liksom ikke helt det store, når vi ikke kan få det vi aller helst vil ha.

Jeg sender deg de aller beste ønsker for dagen og fremtiden.

Dere er i mine tanker.

Klem fra moren til Selma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maria

Hei mamama!

Så hyggelig å se innlegg fra deg igjen, en stund siden nå.

Gratulerer så mye med dagen din i dag!

Dagen er nok sikkert preget av blandede følelser mellom sorg og glede. Jeg håper allikevel at du får en fin bursdagsfering.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen, mamama. Nå hadde jeg tenkt å skrive og spørre hvor du var blitt av, du har vært stille en stund.

Håper du får en fin dag med dine rundt deg, selv om det mangler en kjempeviktig en. Jeg er sikker på at han, fra der han er, også ønsker at du skal ha en fin dag.

Martin høres ut som en fantastisk fin gutt, og det føles sikkert helt umenneskelig vondt å skulle stå igjen uten han. Prøv likevel å ha en god bursdag. Tenker på deg og skal tenne fine lys både for deg og Martin.

Varm hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...