Gå til innhold

Jeg har klart å blitt forelsket i den ene ansatte som jobber på avdelingen der jeg er innlagt, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har klart å blitt forelsket i den ene ansatte som jobber på avdelingen der jeg er innlagt, hva gjør jeg? Er det lov for han å innlede enten et vennskapelig eller seksuelt forhold med meg?

Jeg flørter mye med ham, sier ting, holder blikket hans lenge, slikker meg rundt munnen, biter meg i leppen og lar fingrene gli over dem. Jeg har inntrykk av at han flørter tilbake og han gjør også de samme fysiske tingene som jeg gjør.

Anonymkode: e86ce...e6f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når man er innlagt på psykiatrisk er man ofte i en sårbar posisjon og da kan det være lett å få følelser for de som har en omsorgsfunksjon for oss, leger eller pleiere, det er ikke spesielt uvanlig. jeg tror ikke du skal regne med at disse følelsene er gjengjeldte, det er nok noe du leser inn i situasjonen fordi du ønsker det slik. Uansett kan det ikke utvikle seg til noe mer mellom dere hverken nå eller i ettertiden når du er ute fra avdelingen. Det er ikke lovlig. 

Anonymkode: 6e3fc...18b

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man er innlagt på psykiatrisk er man ofte i en sårbar posisjon og da kan det være lett å få følelser for de som har en omsorgsfunksjon for oss, leger eller pleiere, det er ikke spesielt uvanlig. jeg tror ikke du skal regne med at disse følelsene er gjengjeldte, det er nok noe du leser inn i situasjonen fordi du ønsker det slik. Uansett kan det ikke utvikle seg til noe mer mellom dere hverken nå eller i ettertiden når du er ute fra avdelingen. Det er ikke lovlig. 

Skjønner. Det er vel slik som du sier. Men litt uskyldig flørting som ikke fører til noe mer gjør vel ingenting?

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner. Det er vel slik som du sier. Men litt uskyldig flørting som ikke fører til noe mer gjør vel ingenting?

Som sykepleier må jeg si at det er helt uaktuelt å innlede et forhold til en pasient. Dette er meget uprofesjonelt. 

Anonymkode: 30647...d64

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har klart å blitt forelsket i den ene ansatte som jobber på avdelingen der jeg er innlagt, hva gjør jeg? Er det lov for han å innlede enten et vennskapelig eller seksuelt forhold med meg?

Jeg flørter mye med ham, sier ting, holder blikket hans lenge, slikker meg rundt munnen, biter meg i leppen og lar fingrene gli over dem. Jeg har inntrykk av at han flørter tilbake og han gjør også de samme fysiske tingene som jeg gjør.

Det er faktisk ganske vanlig å bli forelsket i sin behandler eller annen omsorgsperson. Tror du gjør lurt i å bare kose deg i situasjonen og ta det for det det er, så vil følelsene antakelig blekne når du er ute derfra. Så får vi håpe han er profesjonell nok til ikke å nøre opp under følelsene dine.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, men det høres ut som du virkelig dumner ut deg selv. Som de andre sier så er det helt normalt å bli betatt av behandler i slike situasjoner. 

AnonymBruker
Skrevet

Som sykepleier må jeg si at det er helt uaktuelt å innlede et forhold til en pasient. Dette er meget uprofesjonelt. 

Anonymkode: 30647...d64

Ok, han er medisinstudent bare.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Xtra skrev:

Det er faktisk ganske vanlig å bli forelsket i sin behandler eller annen omsorgsperson. Tror du gjør lurt i å bare kose deg i situasjonen og ta det for det det er, så vil følelsene antakelig blekne når du er ute derfra. Så får vi håpe han er profesjonell nok til ikke å nøre opp under følelsene dine.

Ja, får håpe det.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Lillemus skrev:

Sorry, men det høres ut som du virkelig dumner ut deg selv. Som de andre sier så er det helt normalt å bli betatt av behandler i slike situasjoner. 

Det har du nok rett i dessverre, men det er jo ikke sånn at han vet at jeg liker han med mindre at han innser at jeg flørter med han? Men det er vel innafor eller?

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg helt normal, men jeg har syntes det har vært veldig ubehagelig når noen har flørtet med meg når jeg er på jobb. Og særlig siden vedkommende som flørtet visste at dette ikke var greit (har giftering). Ekstra ubehagelig siden jeg ikke kunne være helt sikker på at det faktisk var flørting, og dermed ikke ville dumme ut meg selv ved å si fra at jeg ikke satte pris på det. Så jeg ble faktisk helt satt ut. Men nå er vel de fleste ikke som meg, men det kan kanskje likevel være verdt å tenke over hva slags situasjon du setter han i.

Og dersom han faktisk skulle være interessert, er du villig til å være den som ødelegger karrieren hans? 

Anonymkode: 82e07...ad3

Skrevet

Kanskje ville han bare vare snill. Når du tar feil dummer du deg ut. Det er ikke lov å har en forhold med behandler. Bedre du la vare.

Skrevet

Det har du nok rett i dessverre, men det er jo ikke sånn at han vet at jeg liker han med mindre at han innser at jeg flørter med han? Men det er vel innafor eller?

Slike seksuelle hint som du gir ham hadde jeg syntes var svært ubehagelig å få.

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig? Etter 1 dag? Du ble jo innlagt i går... 🤔 Du er bare oppmerksomhetssyk. Håper du får den hjelpa du åpenbart trenger.

Anonymkode: 0a9c9...65d

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg helt normal, men jeg har syntes det har vært veldig ubehagelig når noen har flørtet med meg når jeg er på jobb. Og særlig siden vedkommende som flørtet visste at dette ikke var greit (har giftering). Ekstra ubehagelig siden jeg ikke kunne være helt sikker på at det faktisk var flørting, og dermed ikke ville dumme ut meg selv ved å si fra at jeg ikke satte pris på det. Så jeg ble faktisk helt satt ut. Men nå er vel de fleste ikke som meg, men det kan kanskje likevel være verdt å tenke over hva slags situasjon du setter han i.

Og dersom han faktisk skulle være interessert, er du villig til å være den som ødelegger karrieren hans? 

Anonymkode: 82e07...ad3

Akkurat det skjønner jeg veldig godt, men jeg prøver så godt jeg kan å flørte veldig diskré så jeg tror ingen andre merker det. Jeg er til og med usikker på om han merker det selv, selvom jeg har på følelsen at han flørter tilbake med meg. Men som sagt så kan jeg selvfølgelig ta feil.

Men jeg tror nok at de fleste er som deg, at de ikke vil bli flørtet med når de er på jobb. Dette respekterer jeg selvfølgelig så fort vedkommende gir signal til at det er uønsket.

Kan jeg spørre hvor du jobber og hva du jobber som? Jobber du som psykiater i psykiatrien eller?

Jeg tenker også å gi meg med en gang dersom han avviser meg, men det har ikke skjedd ennå i alle fall. Ikke som jeg har merket noe til for å si det sånn.

Jeg er selvfølgelig ikke villig til å være den som ødelegger karrieren hans, jeg hadde selvfølgelig lett hatt sex med ham, men jeg regner med at dette ikke er noe som folk kommer til å finne ut av. Det jeg der i mot aldri kommer til å gjøre er å innlede et forhold til ham slik at det vil bli kjent for offentligheten at vi to har et forhold til hverandre.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Betti 11 skrev:

Kanskje ville han bare vare snill. Når du tar feil dummer du deg ut. Det er ikke lov å har en forhold med behandler. Bedre du la vare.

Det kan godt hende at du har rett i, men jeg kommer selvfølgelig aldri til å spørre ham om han flørter med meg eller er interessert i meg eller prøve å ta "forholdet" vårt videre på noen andre måter heller. Som sagt ønsker jeg bare å få litt uskyldig flørting ut av dette, og kanskje litt sex også, uten forpliktelser. Ikke noe forhold. Og dermed så kan jeg vel ikke dumme meg ut heller?

Jeg vet godt at et forhold til behandler, uansett om det er vennskapelig eller seksuelt, ikke er lov.

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, Lillemus skrev:

Slike seksuelle hint som du gir ham hadde jeg syntes var svært ubehagelig å få.

Det har jeg full forståelse for og respekterer som sagt, men jeg prøver ikke å gi han noen seksuelle hint selvom jeg ønsker sex med ham? Jeg flørter bare litt uskyldig og diskré? Jeg kan jo selvfølgelig ta feil da det ikke alltid er så lett å bedømme seg selv fra utsiden så det kan jo hende at andre ser annerledes på det og oppfatter det som noe annet enn det jeg mener med det.

AnonymBruker
Skrevet

men kjære deg, sex er da å innlede noe i denne sammenhengen. Det er totalt uansvarlig, uprofesjonelt og ulovlig og ville ødelagt hele hans karriere. Konsentrer deg heller om det du skal der inne du, å bli friskere. 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig? Etter 1 dag? Du ble jo innlagt i går... 🤔 Du er bare oppmerksomhetssyk. Håper du får den hjelpa du åpenbart trenger.

Anonymkode: 0a9c9...65d

Haha, hvordan vet du at jeg bare har vært her i en dag? Er jeg virkelig så lett å kjenne igjen? Skummelt! Jeg burde kanskje revurdere å utlevere meg selv på internettforum sånn som dette?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får forresten all den hjelpen som jeg trenger her.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

men kjære deg, sex er da å innlede noe i denne sammenhengen. Det er totalt uansvarlig, uprofesjonelt og ulovlig og ville ødelagt hele hans karriere. Konsentrer deg heller om det du skal der inne du, å bli friskere. 

Ja, jeg hører at du sier det. Jeg skal gjøre som du sier også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...