Lillemus Skrevet 9. august 2018 Skrevet 9. august 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg full forståelse for og respekterer som sagt, men jeg prøver ikke å gi han noen seksuelle hint selvom jeg ønsker sex med ham? Jeg flørter bare litt uskyldig og diskré? Jeg kan jo selvfølgelig ta feil da det ikke alltid er så lett å bedømme seg selv fra utsiden så det kan jo hende at andre ser annerledes på det og oppfatter det som noe annet enn det jeg mener med det. Anonymkode: e86ce...e6f Hallo?! Å bite seg i leppen, slikke seg på leppene, holde blikket samtidig og stryke fingeren over leppene er da virkelig soleklare seksuelle hentydninger! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 Skrevet 10. august 2018 22 timer siden, Lillemus skrev: Hallo?! Å bite seg i leppen, slikke seg på leppene, holde blikket samtidig og stryke fingeren over leppene er da virkelig soleklare seksuelle hentydninger! Ok. Du har vel dessverre rett. Jeg skal slutte med å flørte med ham. Anonymkode: e86ce...e6f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.