Gå til innhold

Jeg har klart å blitt forelsket i den ene ansatte som jobber på avdelingen der jeg er innlagt, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg full forståelse for og respekterer som sagt, men jeg prøver ikke å gi han noen seksuelle hint selvom jeg ønsker sex med ham? Jeg flørter bare litt uskyldig og diskré? Jeg kan jo selvfølgelig ta feil da det ikke alltid er så lett å bedømme seg selv fra utsiden så det kan jo hende at andre ser annerledes på det og oppfatter det som noe annet enn det jeg mener med det.

Anonymkode: e86ce...e6f

Hallo?! Å bite seg i leppen, slikke seg på leppene, holde blikket samtidig og stryke fingeren over leppene er da virkelig soleklare seksuelle hentydninger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 timer siden, Lillemus skrev:

Hallo?! Å bite seg i leppen, slikke seg på leppene, holde blikket samtidig og stryke fingeren over leppene er da virkelig soleklare seksuelle hentydninger!

Ok. Du har vel dessverre rett. Jeg skal slutte med å flørte med ham.

Anonymkode: e86ce...e6f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...