AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 Skrevet 9. august 2018 Fordi noen her inne trekker konklusjoner som ikke har rot i virkeligheten, om meg. Jeg skrev et innlegg som het "I kveld.." hvor jeg skriver at jeg hadde et ønske om å gjøre noe selvdestruktivt, men lot være. Så får jeg mye dritt om at jeg utagerer fordi de tror at jeg var den idioten som drev og spammet noe sjukt her forleden, og utagerte. Det var faen ikke meg! Anonymkode: 5d302...10d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 Skrevet 9. august 2018 Dumt at det oppsto en slik misforståelse. Men det blir jo ikke noe bedre av de trådene du har startet i etterkant. Man får ikke alltid den støtten man ønsker av alle. Sånn er det. For deg, som for oss andre. Anonymkode: 6aa96...636 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 Skrevet 9. august 2018 Så leit å høre. Anonymkode: eab34...1b0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. august 2018 Skrevet 9. august 2018 Ikke ta til deg det negative. Du er velkommen her ❤️ 0 Siter
ISW Skrevet 9. august 2018 Skrevet 9. august 2018 Slutt med dette anonymtullet deres da, så er det lettere å ikke misforstå! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.