Gå til innhold

Wellbutrin og Concerta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan disse to kombineres? Eller, det står "ingen relevante interaksjoner ble funnet", så jeg antar at de kan kombineres. Men har det noe for seg? Er det noe vits i å prøve? Jeg opplevde effekt av Concerta da jeg trappet opp til 90 mg. Ble ikke så lett irritert, hadde litt bedre fokus og det var litt lettere å komme igang med kjedelige gjøremål. Men så overbelastet jeg meg både mentalt og sensorisk, og nå føler jeg de ikke har noe effekt. Legen var ikke overrasket og mente at det var gode muligheter for at effekten ville komme tilbake når jeg bare fikk hvilt hodet lenge nok. Og innerst inne vet jeg vel at det lett tar et par uker. Så jeg får vel ikke gi opp allerede en uke etter at jeg prøvde å leke supermann (eller noe sånn). Men den uka jeg opplevde effekt, var jeg likevel veldig urolig inni meg. Det var litt lettere å takle siden jeg ikke følte meg så sliten da. Sliten og urolig er liksom ingen god kombinasjon. Strattera tok bort den uroen, helt tid den mistet effekten. Men så kom jeg til å tenke på at Wellbutrin også virker på noradrenalin, slik som Strattera og at de kanskje kan fjerne noe av uroen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...