Gå til innhold

Hva gjør jeg nå?


Heffalump

Anbefalte innlegg

Jeg har en gutt på ett år som jeg har ammet til nå, og som jeg ønsker å fortsette å amme. Men etter at jeg var bortreist forrige helg (uten å pumpe, jeg tenkte ikke på at jeg kunne miste melka) er det ikke mye å få ut.....hadde selvfølgelig litt spreng da jeg kom hjem, men etter at jeg hadde ammet var det temmelig slunkent, og er det fortsatt.

Er alt håp ute, må jeg slutte å amme, eller kan jeg gjøre noe for å øke produksjonen igjen? Å amme oftere er vanskelig siden han ikke er spesielt interessert i en nesten tom pupp.....hvis jeg pumper ut det lille som er ganske hyppig, vil det øke da?

Håper dere kan hjelpe meg, for jeg vil så gjerne amme lenger!! Blir litt fortvilet når det bare kommer noen dråper......

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pump deg ofte, minst hver tredje time i et døgn eller to, så skulle alt være i orden igjen. Lykke til! :-)

Huff, det hørtes litt slitsomt ut, men jeg får vel prøve det da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...