Gå til innhold

Han er så utrolig pen og interessant, hvordan kommer jeg over han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann som jeg synes er utrolig pen og interessant. Jeg møter på og snakker med han av og til. Han har også en veldig fin personlighet og jeg føler virkelig at han er genuint interessert i meg, dessverre på en fullstendig platonisk måte. Jeg føler også at han ønsker bare det beste for meg.

Han er virkelig min type menneske både i personlighet og utseende og jeg føler at vi hadde passet veldig godt sammen som kjærester. Han er høy, har mørkt hår og skjegg, har et veldig fint smil, blågrønne øyne og en veltrent kropp.

Da han ikke er intessert i noe som helst slags forhold med meg i tillegg til en del andre grunner som jeg ikke ønsker å gå inn på her i fare for å bli gjenkjent så er det ikke aktuelt for oss å bli sammen.

Hvordan kommer jeg over han?

Anonymkode: 116dd...531

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vente til det går over av seg selv en dag. Går det mange nok år så blir det glemt til slutt. Kan ta tid, sånn er det bare. Prøv å legg han bort litt i tankene. Ikke pleie det i fantasien din.

Anonymkode: 61677...34a

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare vente til det går over av seg selv en dag. Går det mange nok år så blir det glemt til slutt. Kan ta tid, sånn er det bare. Prøv å legg han bort litt i tankene. Ikke pleie det i fantasien din.

Anonymkode: 61677...34a

Takk. Han reiser snart til utlandet da han bor der, så det er ganske sannsynlig å anta at jeg aldri vil møte eller snakke med han igjen da jeg ikke har telefonnummeret hans eller har han som venn på facebook. Så da går det vel helt sikkert ganske fort over? Jeg har jo ikke blitt forelsket i han ennå så jeg er bare så vidt betatt egentlig.

Skrevet

Jeg har ikke sett han på to dager nå, så det er nok sannsynlig at jeg aldri vil få se han igjen. Han er fra den byen som jeg bor i, men det er jo ganske mange andre som også bor her så sjansen for å møte han tilfeldig er nok ganske så liten. Jeg får prøve å bli betatt av noen andre så går det nok fortere over.

Skrevet

Noen andre som har råd?

Skrevet

Det høres ut som du er litt opphengt i han for tiden. Han er sikkert snill og omtenksom og vil at du skal ha det bra. Tror det er lett å bli betatt av sånne. Det går over. Klem til deg. 

Skrevet

La være å oppsøk han så vil det gå over etter hvert.

Skrevet
23 minutter siden, Mëmëso skrev:

Det høres ut som du er litt opphengt i han for tiden. Han er sikkert snill og omtenksom og vil at du skal ha det bra. Tror det er lett å bli betatt av sånne. Det går over. Klem til deg. 

Ja, det stemmer at jeg er ganske opphengt i han for tiden, dessverre alt for mye egentlig. Det er sant at det er lett å bli betatt av sånne mennesker, jeg blir i alle fall nesten alltid det. Håper at det går over om ikke så alt for lenge.

Skrevet
14 minutter siden, Fionys skrev:

La være å oppsøk han så vil det gå over etter hvert.

Det er veldig vanskelig å la være å oppsøke han da vi må være på samme plass av og til. Jeg har dessverre ikke mulighet til å bare gå når han kommer og uansett om jeg hadde hatt det så hadde det vel vært veldig rart av meg å gjøre det? Han hadde vel sikkert tenkt at jeg ikke likte han også? Og det er jo så langt fra sannheten som du kan komme. 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig vanskelig å la være å oppsøke han da vi må være på samme plass av og til. Jeg har dessverre ikke mulighet til å bare gå når han kommer og uansett om jeg hadde hatt det så hadde det vel vært veldig rart av meg å gjøre det? Han hadde vel sikkert tenkt at jeg ikke likte han også? Og det er jo så langt fra sannheten som du kan komme. 

Du trenger ikke oppsøke han selv om dere noen ganger må være på samme plass og dessuten sa du at du mest sannsynlig ikke vil se han igjen. Tenkte egentlig mest på å ikke oppsøke han på sosialmedier og slikt.

Skrevet
6 minutter siden, Fionys skrev:

Du trenger ikke oppsøke han selv om dere noen ganger må være på samme plass og dessuten sa du at du mest sannsynlig ikke vil se han igjen. Tenkte egentlig mest på å ikke oppsøke han på sosialmedier og slikt.

Åja. Skjønner. Jeg skal innrømme at jeg har prøvd å finne ut hva han heter til etternavn og jeg tror at jeg har funnet det ut. Jeg prøvde også å søke han opp på facebook, men det var ganske mange som het det samme og ingen av de som hadde profilbilde var han. Jeg hadde selvfølgelig ikke tenkt til å legge han til som venn, bare stalke han litt for å se om jeg klarte å finne ut noe mer om han.

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja. Skjønner. Jeg skal innrømme at jeg har prøvd å finne ut hva han heter til etternavn og jeg tror at jeg har funnet det ut. Jeg prøvde også å søke han opp på facebook, men det var ganske mange som het det samme og ingen av de som hadde profilbilde var han. Jeg hadde selvfølgelig ikke tenkt til å legge han til som venn, bare stalke han litt for å se om jeg klarte å finne ut noe mer om han.

Det du gir næring vokser og gror

Anonymkode: c322b...3e3

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat sånt du IKKE skal gjøre.

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du gir næring vokser og gror

Anonymkode: c322b...3e3

Sant. Jeg burde slutte med det.

Skrevet
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Det er akkurat sånt du IKKE skal gjøre.

Jeg vet det egentlig veldig godt, det er bare så vanskelig å la være?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det egentlig veldig godt, det er bare så vanskelig å la være?

Det skjønner jeg godt. :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...