Gå til innhold

Jeg er helt rar i hodet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det ha noe med at jeg gikk ned på latuda? Var jo ikke som dette når jeg tok 74 mg sist, da ble rarheten borte. Blir så sliten av å være rar i hodet, alt blir tåke på en måte. Vet ikke hvor denne rarheten kommer fra, hvorfor jeg er sånn. Flere som sliter med rarhet? Jeg tåler veldig lite og nå,blir helt surrete i hodet når folk snakker til meg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sykdommen din.

Anonymkode: 861ce...cb5

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sykdommen din.

Anonymkode: 861ce...cb5

Ok, hater den sykdommen. Men har jo økt nå,kjenner veldig press på det tredje øyet også. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok, hater den sykdommen. Men har jo økt nå,kjenner veldig press på det tredje øyet også. 

Hva er det tredje øyet?

Skrevet

Har du snakket med psykiateren din om dette?

Anonymkode: 85bfd...abe

Skrevet
5 minutter siden, Xtra skrev:

Hva er det tredje øyet?

Det er midt imellom øyen brynene, det er det man bruker til klarsyn. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du snakket med psykiateren din om dette?

Snakket med han i sist uke og han mente jeg burde øke latuda til 74 mg igjen, og det har jeg gjort nå. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det er midt imellom øyen brynene, det er det man bruker til klarsyn. 

Aha. Om man tror på sånt, så.

Skrevet
1 minutt siden, Xtra skrev:

Aha. Om man tror på sånt, så.

Jepp. 

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Snakket med han i sist uke og han mente jeg burde øke latuda til 74 mg igjen, og det har jeg gjort nå. 

Så bra. Håper at det hjelper etter hvert.

Skrevet
49 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kan det ha noe med at jeg gikk ned på latuda? Var jo ikke som dette når jeg tok 74 mg sist, da ble rarheten borte. Blir så sliten av å være rar i hodet, alt blir tåke på en måte. Vet ikke hvor denne rarheten kommer fra, hvorfor jeg er sånn. Flere som sliter med rarhet? Jeg tåler veldig lite og nå,blir helt surrete i hodet når folk snakker til meg. 

Nå må du slutte å surrre sånn med medisinere. Det blir du dårlig av.

Anonymkode: 8049c...699

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra. Håper at det hjelper etter hvert.

Håper jeg også, det må nå hjelpe nå etterhvert. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du slutte å surrre sånn med medisinere. Det blir du dårlig av.

Anonymkode: 8049c...699

Ja merket det nå, er dårlig. Har ikke tid til dette. 

Skrevet

Selvfølgelig blir du rar i hodet av å medisiere deg så ustabilt som du gjør. Det vet du egentlig selv også. 

Skrevet
26 minutter siden, Kayia skrev:

Selvfølgelig blir du rar i hodet av å medisiere deg så ustabilt som du gjør. Det vet du egentlig selv også. 

Det vet jeg egentlig selv og! Basta...ikke sant?

Skrevet
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Du har beskrevet dette tidligere også når du er for dårlig medisinert. Du trenger den økte dosen litt lenger før du kan regne med endring. 

Anonymkode: 1269e...70e

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har beskrevet dette tidligere også når du er for dårlig medisinert. Du trenger den økte dosen litt lenger før du kan regne med endring. 

Anonymkode: 1269e...70e

Ok. Får bare vente å se da. Har ikke følt meg bra i dag i det hele tatt :( 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...