Gå til innhold

Er det vanlig å bli veldig lett betatt av noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å bli veldig lett betatt av noen? Er det noen andre som også opplever dette?

Det skjer nesten hver dag at jeg enten møter eller bare tilfeldig går forbi mennesker som jeg finner veldig interessante der jeg tenker "oj, han eller hun har jeg veldig lyst til å bli bedre kjent med og finne ut mer om". Det skjer med både menn og kvinner. Noen ganger er det fullstendig seksuelt, noen ganger platonisk og andre ganger en blanding. Er det noen jeg vet navnet til googler jeg dem slik at jeg kan finne ut mer om dem. Er det slik at jeg ikke ser dem på en stund går det som regel veldig fort over.

Anonymkode: a236e...886

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres litt spesiellt ut?

Anonymkode: bb49b...47e

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde noe svar til deg, og håper du får det. Jeg synes kanskje det høres litt uvanlig ut, men hva vet vel jeg. :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres litt spesiellt ut?

Anonymkode: bb49b...47e

Det kan det godt hende at det er, men jeg har i alle fall alltid hatt det sånn så lenge jeg kan huske.

Skrevet
26 minutter siden, Mëmëso skrev:

Skulle ønske jeg hadde noe svar til deg, og håper du får det. Jeg synes kanskje det høres litt uvanlig ut, men hva vet vel jeg. :)

Takk! Jeg har aldri snakket med andre om det, så jeg vet heller ikke, hehe.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig å bli veldig lett betatt av noen? Er det noen andre som også opplever dette?

Det skjer nesten hver dag at jeg enten møter eller bare tilfeldig går forbi mennesker som jeg finner veldig interessante der jeg tenker "oj, han eller hun har jeg veldig lyst til å bli bedre kjent med og finne ut mer om". Det skjer med både menn og kvinner. Noen ganger er det fullstendig seksuelt, noen ganger platonisk og andre ganger en blanding. Er det noen jeg vet navnet til googler jeg dem slik at jeg kan finne ut mer om dem. Er det slik at jeg ikke ser dem på en stund går det som regel veldig fort over.

Er du bipolar?

Anonymkode: c3094...8e4

Skrevet

Som ung person tror ikke jeg at det er veldig rart og uvanlig. Så lenge det ikke får en opp i masse trøbbel i et ofte reservert land som Norge er det jo kun en positiv egenskap tenker jeg. At man lett knytter kontakt med andre mener jeg.

Anonymkode: 3dc35...de8

Gjest Gargamel
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nysgjerrig på andre, ja, men vil ikke si betatt. Ser gjerne på FB profilene til folk jeg har møtt på eller blitt kjent med. Jeg kan komme til å tenke på noen jeg kjente i studietiden og søke dem opp. Det er det FB-profiler er til for, så hvis noen ikke liker det bør de ikke være på FB.

Herved er dere advart!

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du bipolar?

Anonymkode: c3094...8e4

Delvis. Jeg har blitt diagnostisert med schizoaffektiv lidelse. Hvorfor spør du? Er det å bli lett betatt typisk for noen som har bipolar?

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som ung person tror ikke jeg at det er veldig rart og uvanlig. Så lenge det ikke får en opp i masse trøbbel i et ofte reservert land som Norge er det jo kun en positiv egenskap tenker jeg. At man lett knytter kontakt med andre mener jeg.

Anonymkode: 3dc35...de8

Det er jo egentlig et veldig godt poeng.

Jeg kan ikke huske å ha kommet i trøbbel for å ha vært betatt eller interessert i noen før, det eneste er jo at dersom personen jeg er betatt av er noen jeg har muligheten til å snakke med så tar jeg alle mulighetene jeg har til å snakke med dem, så jeg ser for meg at det kanskje kan føles litt for intenst for den som jeg liker, men jeg tekker meg veldig fort tilbake om jeg merker noe til at de ikke ønsker å snakke med meg. Det er jo også litt vanskelig de gangene man ofte innser at personen man liker ikke liker en tilbake.

Skrevet
21 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg er nysgjerrig på andre, ja, men vil ikke si betatt. Ser gjerne på FB profilene til folk jeg har møtt på eller blitt kjent med. Jeg kan komme til å tenke på noen jeg kjente i studietiden og søke dem opp. Det er det FB-profiler er til for, så hvis noen ikke liker det bør de ikke være på FB.

Herved er dere advart!

Akkurat sånn har jeg det og. Jeg blir som oftest ikke betatt med en gang, kanskje i noen tilfeller, men ganske sjeldent. Det tar som oftest litt tid der jeg ser og snakker med personen før jeg begynner å utvikle følelser utover det å være interessert i dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...