Gå til innhold

Angst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så mye angst at det går rundt for meg.  Jeg flyttet alene til en annen by, og kjenner ingen her.  Har begynt i en ny og krevende jobb og jeg føler meg helt forvirret.  Skal dra i helgen og besøke barn og barnebarn, men datteren min ble sint på meg og nå er jeg usikker på hvordan hun blir mot meg.  Jeg savner dem alle sammen så det gjør vondt og har bare lyst å flytte hjem igjen.

Anonymkode: 7403b...2e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har så mye angst at det går rundt for meg.  Jeg flyttet alene til en annen by, og kjenner ingen her.  Har begynt i en ny og krevende jobb og jeg føler meg helt forvirret.  Skal dra i helgen og besøke barn og barnebarn, men datteren min ble sint på meg og nå er jeg usikker på hvordan hun blir mot meg.  Jeg savner dem alle sammen så det gjør vondt og har bare lyst å flytte hjem igjen.

Tror du ikke det kan endre seg når du blir litt bedre kjent på jobb..?

Anonymkode: 09bb4...237

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror du ikke det kan endre seg når du blir litt bedre kjent på jobb..?

Anonymkode: 09bb4...237

Kanskje og kanskje ikke.  Jeg er redd for ikke å strekke til og dette er drømmejobben.  Jeg har vært mye syk, men det har gått bedre og jeg blir redd at angsten er et tegn på at jeg får en smell igjen.

Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje og kanskje ikke.  Jeg er redd for ikke å strekke til og dette er drømmejobben.  Jeg har vært mye syk, men det har gått bedre og jeg blir redd at angsten er et tegn på at jeg får en smell igjen.

Kanskje du har angst for angsten? Eller kanskje angst for å gå på en smell? Ikke alltid lett å flytte til nytt sted og i ny jobb. Kanskje ei forening eller aktivitet med andre på fritida er en ide? Da blir du kjent med folk. Røde kors har visst tilbud så kan sjekke om det noe der for deg.

Endret av aa-k-j
Skrevet

Ja jeg har angst for å gå på smell og sitte da i samme situasjon som før.  Jeg har meldt meg inn i en forening og skal inn i mitt politiske parti på det nye stedet.  Det forandrer ikke angsten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...