Gå til innhold

Jeg har store smerter ved inntak av mat.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg orker snart ikke å fungere mer. 

Hvordan løser jeg problemet.

Anonymkode: 3ccc4...334

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags smerter? Siden du skriver dette på psykiatri, har du en spiseforstyrrelse? Søk hjelp, begynn hos fastlegen og ikke legg skjul på hva du sliter med.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakker du om fysiske eller mentale smerter? Hva er diagnosen din, hvorfor får du så sterke smerter når du har spist? Er du utredet?

Anonymkode: b0c39...ec1

Skrevet

Ja det er sterke fysiske smerter. Hele kroppen vil sprenges. Tar medisin mot psyke i veldig mange år. Men aldri utredet for all spisingen.Har mye trodd at det en eller annen gang ville gå over. Alle av oss har det ikke likt.Man blir lett dømt utifra sykdommen.

Skrevet

Det har vært flere seksuelle og sosiale hendelser som plutselig har tatt helt annen karakter enn da jeg gikk inn i situasjonen. Ting som er veldig vanskelig å snakke om til noen fordi jeg prøvet å ta det voksent. Det har gått ut over munnregion og hele kroppen. Men jeg husker mennesker da særlig kvinner i mitt liv hvor det er umulig å bruke ord.

Jeg føler nå bare at jeg må slutte å spise. Jeg orker ikke mer. Smerter både på innsiden og utsiden og særlig høyre side.

Det er ingen annen mulighet enn å slutte å spise. Fint da slipper jeg å handle mat og gi penger til storkapitalen.

Skrevet

Jeg slutter å spise på grunn av et liv fullt av ubehag. Aldri var der annet.

Skrevet

Når det sitter på høyre side, kan det f.eks. stamme fra galleblæren. Utredning for gallestein kanskje. Om smertene blir verre spesielt av fettrik mat, er det en faktor som kan styrke teorien. En del medisiner kan forårsake diverse mageplager. Jeg ville absolutt anbefale å gå til legen. Om du har en fornuftig fastlege, burde denne ta situasjonen din slvorlig. Vær uansett klar på at du opplever dette som et strengt fysisk problem. 

yellow ledbetter
Skrevet

Det kan jo være et fysisk problem som ikke nødvendigvis henger sammen med de andre problemene dine. Greit å få sjekke det uansett.

Skrevet
På 21.8.2018 den 10.55, AnonymBruker skrev:

Jeg slutter å spise på grunn av et liv fullt av ubehag. Aldri var der annet.

Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke bare ber om hjelp til å forstå hvorfor du har så vondt?

Anonymkode: b0c39...ec1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...